Topics

Powołanie majora SB

Helmut Walterycz

Towarzysze!

Na podstawie USTAWY CHURAŁU LUDOWEGO NR 9 O SŁUŻBIE BEZPIECZEŃSTWA powołałem majora SB. Decyzja została doręczona do rąk własnych w paczce radomskich.

Potrzebujemy silnego oparcia w tych ciężkich czasach. Oparcie to mogą nam dać tylko trawaje, sterowce i pewna Służba Bezpieczeństwa.

A najpiękniejsi chłopcy chodzą po Wandokabanie.

Z wandejskim uściskiem,

Wasz kakaowy Pretor

Tow. Radziecki

Czołem Pretor!

Na podstawie USTAWY CHURAŁU LUDOWEGO NR 9 O SŁUŻBIE BEZPIECZEŃSTWA
powołałem majora SB. Decyzja została doręczona do rąk własnych w paczce
radomskich.
Cieszy powołanie Majora. Liczę, że SB będzie dzięki temu działać
sprawnie i prężnie.

Ze swojej strony informuję, że istnieje konto mailowe
sluzbabezpieczenstwamw@... do którego trzymam kluczyki. Z kontem
powiązane są najróżniejsze archiwa SB. Na stosowny wniosek z chęcią
przekażę dostęp.