Topics

(pre?)Kanikuła

Alojzy Pupka

Wypierdalać.

Dopadły nas już przedwczesne burżuazyjne ogórki? Co porabiają
Towarzysze w tych dniach?

Ja odwiedziłem wczoraj Krakozję, gdzie wziąłem udział w konsultacjach
międzydepartamentowych w sprawie budowy metra. Jako weteran flotylli
destrojerów szynowych zaproponowałem uzbrojenie pociągów metra w
torpedy oraz uwzględnienie przy zakupach taboru przynajmniej jednej
sztuki stawiaczy min. Mój wniosek niestety nie spotkał się z
entuzjastycznym odzewem i obawiam się że przepadnie :<
Dziś za to pojechałem na wieś, aby udzielić wskazówek na miejscu,
dotyczących wykorzystania odpadów rolnych w charakterze paszy oraz
wartości smutnej kopipasty. Obywatel Radżabali Lakajew który
przyjmował osobiście moje zalecenia, bardzo się z nich cieszył.
https://u.wandystan.eu/apsxqk.jpg

Czekam na inne relacje z niecierpliwością.

Wypierdalać.
Dopadły nas już przedwczesne burżuazyjne ogórki?
Ogórki srogórki. Ja mam u siebie całe pudełko poziomek rwanych prosto z krzaka. A wy co, jedyne co możecie u siebie w miastach zbierać to kocie gunwa?

Ja w czynie społecznym wspomogłam towarzyszy z Os. Wschodzącej
Czerwonej Gwiazdy w Precelurbańsku w pracach porządkowych, realizując
wielki postulat socjalizmu: RAMIĘ W RAMIĘ KU SOCJALISTYCZNEJ
PRZYSZŁOŚCI!