Topics

Prezydencka kadencja

Jezus Ipanienko

Towarzyszki i Towarzysze, właśnie żem zauważył, że technicznie kadencja
tow. Polyny na stolcu prezydenckim powinna była minąć 27 XI 2018. Uważam
jednakowoż, że nie ma sensu robić wyborów prezydenckich a i samej tow.
Polynie należy udzielić bezterminowej kadencji prezydenckiej za nieustającą
wierność Wandejskiej Matczyźnie, stanie na Jej czele czy deszcz czy słońce,
no i utrzymywanie w stosownym stanie naszego wandejskiego bordello, żeby
się już na amen nie rozmontował. Co Wy na to? Bo ja na to jak na lato,
wypierdalać! (-) JPII

Ola Kaarina Isadora Hughson

Jeszcze przed Nowym Rokiem bym stała w opozycji - ale teraz pozostaje mi
jedynie przytaknąć.

pon., 28 sty 2019, 17:26: Jezus Ipanienko <ekskomunik@...> napisał(a):

[...]

Polyna

W dniu 28.01.2019 o 17:26, Jezus Ipanienko pisze:
[...]
Echhhhhhh, a potem w Dreamlandzie mówią że jesteśmy smutnym fapcircle.

No bo w sumie, jesteśmy xD.

Jezus Ipanienko

Nie smutnym, tylko wesołym!

pon., 28 sty 2019 o 17:33 Paulina Laura Emilia <polyna@...>
napisał(a):

[...]

Jezus Ipanienko, Wiceprezydent

Polyna

W dniu 28.01.2019 o 17:34, Jezus Ipanienko pisze:
Nie smutnym, tylko wesołym!
Może wy jesteście weseli, ja nie.

[...]

...ewentualnie „popierdółką”, heh heheh.

No bo w sumie, jesteśmy xD.
No nie, nie jesteśmy. Jesteśmy klubem mikronacyjnych nestorów i
nestorek, co jednocześnie wciąż lubią te całe ramki „mikronacji”, ale
i nie są w stanie ich traktować bez dystansu. No i czasu mało, no i
siły nie te. Kiedyś taka była ztcp taka Erboka np., tyle że z mniej
fajowskimi ludźmi i w ogóle jakaś dziwaczna.

A co do meritum, to o ile uważam że tow. Polyna jest bardzo dobrą
Wrezydentką i zdecydowanie popieram jej dalsze rządy, o tyle imho nie
powinniśmy jednak całkowicie rezygnować z trybu kadencyjności
prezydentury. Mamy tutaj sinusoidę aktywności i ilości aktywnych,
zawieszanie całej odpowiedzialności na zawsze na jednej osobie jest
trochę obciążające, a tak istnieje jakikolwiek cykl, czasem można
zmienić się na fotelach, a czasem nawet nie – a mimo to uzyskać nową
motywację do działania dzięki reelekcji. Chyba żebyśmy zrobili z
towarzyszki Mandragorkę i dali jej do tego uprawnienia po. Drogiej
Liderki trochę na zasadzie na jakiej działa obecnie Churał, to jest
dopóki nie pojawi się ktoś chętny do przejęcia pałeczki i nie zgłosi
wniosku o zorganizowanie wyborów.

Bruthus Perun

A powiedzcie, gdzie można przeczytać jakąś ostatnią historię MW? Bo ja
kojarzę tylko Tow. Pupkę.

Wypierdalać!

napisał(a):

[...]

Ładna eufemizacja.

A co do meritum, to o ile uważam że tow. Polyna jest bardzo dobrą
Wrezydentką
…która nic nie robi, ale w sumie u nas to OK xD.

W dniu 28.01.2019 o 18:05, Bruthus Perun pisze:
A powiedzcie, gdzie można przeczytać jakąś ostatnią historię MW?
W tym samym miejscu co i dawniejszą, czyli nigdzie, bo nikt nigdy nie próbował spisać. Ale w skrócie wyglądała ona tak: zdychaliśmy, zdychaliśmy, inkorporowaliśmy się, deinkorporowaliśmy, a teraz znowu zdychamy.

Bo ja kojarzę tylko Tow. Pupkę.
Bo tylko on nie zmienił nigdy danych osobowych. Ale wszyscy oprócz tow. Ipanienki to starzy Wandejczycy, ja np. urodziłam się w 2005 roku, po drodze wydałam taśmy (nie, nie mikstejpy), napisałam stronę główną i z 17 razy się fochnęłam.

Towarzyszu Perunie, mnie nie znać!?!!

napisał(a):

[...]

Wando!

A tak wbrew SRODO, zrobiłby ktoś listę dla mnie, żebym zakumał więcej
nazwisk? I jak się wyłącza podwójne maile?

W...

pon., 28 sty 2019, 18:17: Paulina Laura Emilia <polyna@...>
napisał(a):

[...]

B0044

napisał(a):

[...]

Ale już się nie wstydzicie? ;) Chyba że coś pojebałam.

W...

pon., 28 sty 2019, 19:14: Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>

pon., 28 sty 2019 o 18:59 Bruthus Perun <bruthus@...> napisał(a):

A tak wbrew SRODO, zrobiłby ktoś listę dla mnie, żebym zakumał więcej
nazwisk?
Towarzyszkę Polynę już chyba poprawnie identyfikujecie, a towarzyszka
Ola kiedyś była nazywana, nie bez nuty złośliwości,
ni-to-psem-ni-to-wilkiem. Ale to dawne dzieje. Poza tym udziela się
towarzysz Jezus (bez przeszłości starowandejskiej), tow. Helmut
Walterycz (chyba pamiętacie) i jak nie ma akurat jakiejś chandry i
focha na mikronacje w ogóle (jak teraz) to tow. Radziecka. Tow.
Michaelus (d. Sosnowiecki) po okresie wznowionej silnej aktywności
obecnie zminimalizował zaangażowanie do poziomu praktycznie samej
zabawy w v-piłeczkę. Tow. Zwell (d. Ivo Folvil, Ingaawar) odpłynął
chyba w ostatnim czasie w real dość mocno.

Tyle obywateli tzw. aktywnych – uprawnionych do głosowania w wyborach.
Pasywnymi (takimi którzy ani nie zrzekli się obywatelstwa, ani nie
utracili go kiedy jeszcze było to możliwe, ale ze względu na
zniknięcie nie są liczeni do frekwencji w wyborach) są jeszcze Wander
(który chyba nawet bywa w S***cji) oraz zupełnie zrealizowani Grigorij
i Lepki.

Z ciekawostek w temacie zmian danych osobowych, ostatnio pojawiło się
na liście zaproszenie na koronację Roberta II Fryderyka na Króla
Dreamlandu. Nie uciekając się do nazwiska, którego wspomniany stara
się obecnie unikać, powiem tyle, że sponsorują go literki R, C oraz A.

Może byście chcieli sobie przywrócić obywatelstwo, tow. Anarchio Napalmie?

I jak się wyłącza podwójne maile?
Włazicie sobie w preferencje:
https://groups.io/account?page=prefs
I tam na dole jest opcja wyboru czy się chce dostawać kopie własnych postów ;)

pon., 28 sty 2019 o 18:17 Paulina Laura Emilia <polyna@...> napisał(a):

[...]
Nooo, w sumie mniej więcej tak to było. Niepodległość nam nie służyła
więc weszliśmy w ponowną unię z KS (za księciowania Khanda), która
była bez wątpienia obopólnie korzystna, bo funkcjonowała realna
dynamika, tarcia między centralą a Wandystanem i to się świetnie
sprawdzało. Ale potem, po zawirowaniach monarszych, na tronie zasiadł
wyjątkowo dwulicowy typek, który razem z kliką zielonostoliczkowców
postanowił pozbyć się wulgarnego wrzoda mówiącego brzydkie słowa i
krzyczącego coś o likwidacji monarchii. No i jak postanowił tak
zrobił, więc po nakręcanej celowo eskalacji nie było innej drogi niż
szalupa ratunkowa. A teraz tak sobie dryfujemy, czasem całkiem
aktywnie, a czasem zupełnie na martwym ciągu. Bliżej nam obecnie do
Dreamlandu, który swoją obecną kondycję państwa wciąż w permanentnym
kryzysie, ale nie – jak my – na krawędzi wymarcia, zawdzięcza w pewnym
stopniu (imho całkiem sporym) wpływom wandejskim.

On Mon, Jan 28, 2019 at 05:26 PM, Jezus Ipanienko wrote:

Towarzyszki i Towarzysze, właśnie żem zauważył, że technicznie kadencja tow. Polyny na stolcu prezydenckim powinna była minąć 27 XI 2018. (...)

No i co z tym robimy?

-- ppłk Pupka

No i co z tym robimy?
A ktoś chce ode mnie ten stolec? Możemy zrobić wybory jeżeli znajdzie się ktoś kto ma więcej chęci do roboty niż ja.

Not anymore..

czw., 31.01.2019, 16:40: Polyna <polyna@...> napisał(a):

No i co z tym robimy?

A ktoś chce ode mnie ten stolec? Możemy zrobić wybory jeżeli znajdzie
się ktoś kto ma więcej chęci do roboty niż ja.
Szczerze to wątpię w kontrkandydatów i nie miałem zamiaru jakoś specjalnie
wzywać do wyborów – ale coś jednak z tą sytuacją powinniśmy zrobić. Padły
propozycje zmiany systemowej, myślę że wszystkie są do rozważenia. Doraźnie
można np. podjąć uchwałę w sprawie przedłużenia kadencji. O tego rodzaju
działania mi chodziło.

Jezus Ipanienko

No ja jestem już po dwóch pełnych kadencjach. Wypełniałem swoje
obowiązki wobec Matczyzny najlepiej jak umiałem, no ale nie byłem
najlepszym preziem MW tak więc nie spieszy mi się po stołki. ,_,

--
(-) Jezus Pedael Ipanienko-Ingawaar