Topics

Prezydencka kadencja

Alojzy Pupka

pon., 4 lut 2019 o 19:41 Jezus Ipanienko <ekskomunik@...> napisał(a):
No ja jestem już po dwóch pełnych kadencjach. Wypełniałem swoje
obowiązki wobec Matczyzny najlepiej jak umiałem, no ale nie byłem
najlepszym preziem MW tak więc nie spieszy mi się po stołki. ,_,
Ja tam w ogóle nie ogłaszałbym jakiegoś wielkiego poszukiwania
kandydatów – mamy w końcu bardzo dobrą Wrezydentkę. Ale warto
zastanowić się, jak to zalegalizować, jaką ustalić na przyszłość
regułę. Na ten moment najbardziej mi pasuje wizja pozostawienia
określonej czasowo kadencji i lekkiego przeformułowania reguł
wyborczych, dopasowania ich do realnej sytuacji, która jest taka że
tłumy się na stołek nie pchają, a z pracy Liderszy jesteśmy
zadowoleni. Widziałbym zatem sezonowo (co kadencję) ogłaszany moment
zgłaszania kandydatów, a w razie braku zgłoszeń proste głosowanie nad
wotum zaufania w Churale.

Albo, ewentualnie, przywrócenie urzędu Mandragora (Mandragorki).

Polyna <polyna@...>

Widziałbym zatem sezonowo (co kadencję) ogłaszany moment
zgłaszania kandydatów, a w razie braku zgłoszeń proste głosowanie nad
wotum zaufania w Churale.
Okej, nawet robi sens.

Albo, ewentualnie, przywrócenie urzędu Mandragora (Mandragorki).
A bimandragorem zostaniecie oczywiście, żeby tradycji stało się zadość, wy :>.

pon., 4 lut 2019 o 22:14 Polyna <polyna@...> napisał(a):

A bimandragorem zostaniecie oczywiście, żeby tradycji stało się zadość,
wy :>.
Nie no, nieprzypadkowo podałem formę żeńską. Zresztą jakby wskrzeszać
instytucję, to trzeba by ją było przeskalować do naszej obecnej
liczebności i nie bawić się w BIFURKACJĘ.

Polyna <polyna@...>

On Mon, Feb 4, 2019 at 11:14 PM, Alojzy Pupka wrote:

Nie no, nieprzypadkowo podałem formę żeńską.
Już myślałam że wiecie co.

Zresztą jakby wskrzeszać
instytucję, to trzeba by ją było przeskalować do naszej obecnej
liczebności i nie bawić się w BIFURKACJĘ.
Właściwie w skali adekwatnej do naszej liczebności to jeszcze dodatkowy urząd Mandragora jest w ogóle niepotrzebny. Chyba żeby go zamiast Prezydenta, ale taka monarchizacja mi się zbytnio nie podoba...

Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>

wt., 5 lut 2019 o 09:05 Polyna <polyna@...> napisał(a):
Chyba żeby go zamiast Prezydenta, ale taka monarchizacja mi się zbytnio nie podoba...

A mi tak <3

niedz., 10 lut 2019 o 01:26 Ola Kaarina Isadora Hughson
<f.helyanvy@...> napisał(a):

wt., 5 lut 2019 o 09:05 Polyna <polyna@...> napisał(a):
Chyba żeby go zamiast Prezydenta, ale taka monarchizacja mi się zbytnio nie podoba...
A mi tak <3
Tbh ja również nie czuję jakiejś awersji do przejawów (tfu)
monarchiczności. Monarchofaszyzm nie przejawia się w rządach
jednostki, ani nawet w mniej lub całkiem niedemokratycznej legitymacji
czy w braku kadencyjności. Wandyzm-żenadyzm nie przejawia się w
forsowaniu demokracji na każdym szczeblu i etapie. Restytucja
mandragoratu nie powinna być wykluczana ze względu na brzydkie
skojarzenia i na to że „a bo jakiś burżuj zaraz powie że jesteśmy
wsteczni”.

Inna sprawa, to że jak na razie do takiego rozwiązania nie jestem
przekonany, a tym bardziej nie wyklarowała mi się w głowie jakaś
konkretna wizja implementacji, więc z konkretnymi projektami nie będę
(przynajmniej póki co) wybiegał przed szereg.