Topics

Problemy techniczne

Jezus Ipanienko

http://skok.wandystan.eu/index.php?s=gierek&w=644#post6836

Linkuję do wątku z gierka, bo nie chce mi się dwa razy pisać tego samego.

Polyna V. <vilene@...>

W dniu 03.04.2018 o 17:05, Jezus Ipanienko pisze:
http://skok.wandystan.eu/index.php?s=gierek&w=644#post6836
Linkuję do wątku z gierka, bo nie chce mi się dwa razy pisać tego samego.
Musieliście posiadać inne hasło w starym i nowym systemie i logowaliście się używając starego hasła. Wykasowałam wam właśnie profil z nowego systemu i jak zalogujecie się jeszcze raz to zostanie on ponownie stworzony na podstawie danych ze starego systemu.

Polyna V. <vilene@...>

W dniu 03.04.2018 o 17:29, Polyna V. pisze:
[...]
BTW, przypomnieliście mi żebym dodała jakiś system resetowania haseł do swojej listy DoZro.

Jezus Ipanienko

Łapka w górę za szybkie khastymyr serwys!

Jezus Ipanienko

Also, byłoby spoczko, jakbym jeszcze otrzymał możliwość edycji strony głównej. Jest kilka rzeczy do aktualizacji.

Polyna V. <vilene@...>

W dniu 03.04.2018 o 20:25, Jezus Ipanienko pisze:
Also, byłoby spoczko, jakbym jeszcze otrzymał możliwość edycji strony głównej.
Tzn. jakiej strony głównej? Waszych przestrzeni? Powinny dać się edytować jak wszystkie strony. Strony głównej systemu? Ona nie jest edytowalna.

Jezus Ipanienko

Już działa xD