Topics

Przekazanie poparcia w wyborach prezydenckich

Polyna <polyna@...>

Towarzyszki, Towarzysze i inni,

Nadejszła wiekopomna chwila: po znacznie przedłużonej mojej kadencji, rozpisano wreszcie wybory prezydenckie. Przez następne cztery miesiące będzie prowadzić nas ktoś inny niż ja. Ponieważ zależy mi na dobru Wandystanu, jako odchodząca prezydentka postanowiłam przekazać poparcie kandydatowi, który uważam że najlepiej by się na to stanowisko w obecnej sytuacji nadał.

Wandystan przede wszystkim potrzebuje prezydenta aktywnego. Kogoś, kto nie będzie w Wandystanie z doskoku, zaglądając na listę dyskusyjną raz na brodryjski rok, a wypowiadając się na niej jeszcze rzadziej. Kogoś, kto cały czas śledzi sytuację w Wandystanie i będzie w stanie w miarę sprawnie na wszystko reagować.

Prezydent to oczywiście odpowiedzialne stanowisko, i nie może pełnić go byle kto. Dlatego też osoba, którą popieram, ma kilkunastoletnie doświadczenie w mikronacjach, w niejednej już działała, a w Wandystanie zarejestrowana jest od dawien dawna. Uważam, że doskonale rozumie specyfikę państwa wandejskiego.

Moje poparcie dla wybranej przeze mnie osoby może wydawać się dziwne, bo przez wiele lat była ze mną w konflikcie. Ale cóż dla mnie mogą znaczyć dawne spory w obliczu decyzji o przyszłości Mandragoratu Wandystanu?

Głosujcie w najbliższych wyborach na towarzyszkę Olę Kaarinę Isadorę Chojnacką. Myślę, że nikt z nas na niej się nie zawiedzie.

czw., 30 sty 2020 o 23:32 Polyna <polyna@...> napisał(a):

[...]
Uuuu, ostro! PERSONALNIE!

Głosujcie w najbliższych wyborach na towarzyszkę Olę Kaarinę Isadorę
Chojnacką. Myślę, że nikt z nas na niej się nie zawiedzie.
Mam pewien problem z tymi wyborami, bo oboje kandydatów szanuję i
poważam i widzę na tym stołku w 2020. Rekomendacja towarzyszki to
kolejny odważnik na szali tow. Chojnackiej. Muszę się jeszcze
zastanowić, przeczytać programy, zadać może parę pytań kandydatom.
Dobrze że wybory trwają dwie doby i nie ma ciszy, uhhh.

Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>

sob., 1 lut 2020 o 03:13 Alojzy Pupka <@alojzypupka> napisał(a):
Dobrze że wybory trwają dwie doby i nie ma ciszy, uhhh.

U nas na szczęście nie idzie się drogą zespołu Ich Troje -
https://www.youtube.com/watch?v=9_8xi_Ys-Cw

sob., 1 lut 2020 o 06:52 Ola Kaarina Isadora Hughson
<f.helyanvy@...> napisał(a):

U nas na szczęście nie idzie się drogą zespołu Ich Troje -
https://www.youtube.com/watch?v=9_8xi_Ys-Cw
<3 <3 <3

Obyśmy tylko na tym braku ciszy nie wyszli jak Pan Zdzisław
https://invidio.us/watch?v=plyyWC36whI

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Ola!

Stanowczo protestuję, moim zdanie w 100% idzie się tak jak wytyczył zespół Ich Troje: https://www.youtube.com/watch?v=lPUn3FfFOcc