Topics

Przysięga prezydencka

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Towarzysze i Towarzyszki!

Ja, Prezerwatyw Tradycja Radziecki, przez Lud Pracujący Miast i Wsi wybrany Prezydentem Mandragoratu Wandystanu, na ręce tegoż Ludu Pracującego składam uroczyście przysięgę, że swoją służbę wypełniać będę z poświęceniem i należnym szacunkiem, że będę stać na straży niepodległości i suwerenności naszej socjalistycznej ojczyzny Ludowej, że wierny będę Wandejskim prawdom, ideałom i Ludowi, a także nieustannie otaczać czułym ramieniem swój Lud umiłowany, z zachowaniem należytego konsentu. Szcziszczat Szczandystan!

Proszę tow. Pretora o potwierdzenie przyjęcia przysięgi.

--
☭ PTR (B0408)
Prezydent-Erekt

Alojzy Pupka

pon., 3 lut 2020 o 22:33 Prezerwatyw Tradycja Radziecki
<@PTR> napisał(a):

Proszę tow. Pretora o potwierdzenie przyjęcia przysięgi.
Jeśli się nie mylę, przysięgę odebrać powinien Trybun.
A jako że jestem nim ja, to potwierdzam odebranie przysięgi.
Chyba że to nie omyłka tow. Erekta, tylko mnie się coś pojebało.

--
Trybun

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Pupka!

Chyba że to nie omyłka tow. Erekta, tylko mnie się coś pojebało.
Nie no, oczywiste przejęzyczenie. Mam nadzieję że ich limit na tę kadencję wyczerpaliśmy, biorąc pod uwagę ogłoszenie wyników.

--
☭ PTR (B0408)

Helmut Walterycz

W dniu 03.02.2020 o 23:33, Prezerwatyw Tradycja Radziecki pisze:
[...]

Щищать таварищ презыдент!

HW

Polyna <polyna@...>

Jeśli się nie mylę, przysięgę odebrać powinien Trybun.
A jako że jestem nim ja, to potwierdzam odebranie przysięgi.
Chyba że to nie omyłka tow. Erekta, tylko mnie się coś pojebało.
Swoją drogą – jakoś tak wyszło, że przysięgę odebraliście akurat w dzień moich urodzin realowych.

To chyba najlepszy prezent urodzinowy jaki mogliście mi zrobić, chłopcy <3.