Topics

PTRezydent dla Wandystanu!

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Wandystan!

Co prawda, jak tow. Pupka zaznaczył, wybory jeszcze nie zarządzone, ale nie ma co czekać, bo może więcej czasu na dyskusję przyniesie jakąś aktywność. Niniejszym informuję, że mam zamiar kandydować na Prezydenta MW.

Może nawet coś napiszę potem w ramach kampanii wyborczej ;)

Wandosławię!

--
☭ PTR (B0408)

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem,

Wypełniając obietnicę poniżej przedstawiam swój program.

PTRogram PTRezydencki

1. Reaktywność, ale nie tylko
Mam zamiar przede wszystkim odpowiadać i reagować na to co się w MW będzie działo. Co jakiś czas oczywiście postaram się coś wrzucić od siebie - czy to do Wandei, czy to na LDMW. Plan minimum - raz na 2 tygodnie, plan optimum - raz w tygodniu, plan maksimum - wszystko więcej.

2. Stagnacja nam służy
Dobrze widzimy wszyscy jak obecnie wygląda Wandystan - i potencjału na zmianę specjalnie nie ma. Stąd też nie planuję reform, chyba że jakieś zmiany byłyby potrzebne w ramach zalegalizowania stanu bieżącego. Można by pomyśleć aby za jakiś czas - może nie od razu po prezydenckich - zrobić wybory Churałowe. Się zobaczy.

3. Izolacja jest przyjemna
Obecnie siedzę tylko i wyłącznie w MW i absolutnie nie mam zamiaru tego zmieniać. To oznacza, że będę musiał polegać na bardziej światowych towarzyszach w zakresie polityki zagranicznej. Tym niemniej w razie jakowychś kryzysów i sytuacji gdzie pożądana byłaby interwencja - będę gotowy do reagowania.

4. Wybory to wixa
Piosenka wyborcza może być tylko jedna - klasyg Ekskomunika sprzed lat trzech: https://soundcloud.com/ekskomunik/chcemy-prezydentki-chcemy-prezydenta. Słuchajcie!

Generalnie nakurwiajmy, ale bez wielkiej spiny.

--
☭ PTR (B0408)