Topics

Pytanie o dwie daty ( Bravogirlizm)

Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>

Kiedy powstał Różowy Kościół Bravo Girla (i Always I wstąpił na tron)?
Oraz: kiedy nastąpiło przejście między Liljanem I Łopatą a Blogiem XXVII?
Bo nie mogę tego znaleźć, a dwójka Towarzyszek, któ©e o to spytałam,
akurat ceni sobie basen.

Cześć Ola!

[...]
Szukałem w archiwach poczty ale nie znalazłem. Bravogirlowy kościół był o
wiele bardziej niż ŚKW czacikowy, więc niektóre rzeczy nie trafiały na LD.
Spróbujcie starą LDKS z yahoo albo starą Bramę Sarmacką (może też Wandea?).

--
PTR

Alojzy Pupka

śr., 26 lut 2020 o 19:48 Ola Kaarina Isadora Hughson
<f.helyanvy@...> napisał(a):

Kiedy powstał Różowy Kościół Bravo Girla (i Always I wstąpił na tron)?
Oraz: kiedy nastąpiło przejście między Liljanem I Łopatą a Blogiem XXVII?
Bo nie mogę tego znaleźć, a dwójka Towarzyszek, które o to spytałam,
akurat ceni sobie basen.
Tfw nawet nie pamiętałem tych imion heretykazjarchów :0
Obawiam się, że jeśli nie uda się znaleźć nic konkretnego (a w KS
niestety stare strony i miejsca publiczne, jak choćby stara Brama, są
trudno dostępne, jeśli w ogóle), to pozostanie wam tylko pytanie u
źródeł – tzn. u samych (a tfu!) heteryków.
Aż się wzdrygnąłem na samą myśl.