Topics

Reaktywacja obywatelstwa

Jezus Ipanienko

Na mocy działań oddolnych, ja Jezus Ipanienko niniejszym przywracam sobie
obywatelstwo Mandragoratu Wandystanu, co wchodzi w życie w momencie
wysłania niniejszej wiadomości na Listę Dyskusyjną Mandragoratu Wandystanu.
Wypierdalać! (-) JI

--
Jezus Ipanienko

Polyna

W dniu 26.01.2019 o 13:09, Jezus Ipanienko pisze:
[...]
Szcziszczat!

Miłego nudzenia się w Wandystanie!

W dniu sobota, 26 stycznia 2019 Jezus Ipanienko <ekskomunik@...>
napisał(a):

[...]
No i fajnie, no i spoczko. Ja też się od dawna zbieram żeby się w ojczyźnie
zreaktywować, więc się miło składa. Może wszyscy się trochę bardziej
zmobilizujemy.

Wypierdalać!

Jezus Ipanienko

Swoje pierwsze kroki udaję do obozu reedukacyjnego. Mam nadzieję, że jednak
nudno nie będzie. Zapisałem się na ścieżki zdrowia - podobno bardzo
angażująca aktywność!

napisał(a):

[...]

Jezus Ipanienko, Wiceprezydent

Alojzy Pupka

W dniu sobota, 26 stycznia 2019 Paulina Laura Emilia
<polyna@...> napisał(a):

Miłego nudzenia się w Wandystanie!
Nuda wartością nadrzędną dla awangardy proletariatu.
Jako klub starych dziadów musimy bezwzględnie pamiętać, że nasz honor
oznacza wierność.

--
Pupka

Alojzy Pupka

sob., 26 sty 2019 o 13:13 Jezus Ipanienko <ekskomunik@...> napisał(a):

Swoje pierwsze kroki udaję do obozu reedukacyjnego. Mam nadzieję, że jednak
nudno nie będzie. Zapisałem się na ścieżki zdrowia - podobno bardzo
angażująca aktywność!
Różnie o tym mówią. Niektórzy narzekają że stan zdrowia im się nie
poprawia. Inni narzekają że w wątkach są straszne offtopy...

Jezus Ipanienko

Zobaczymy, na pewno dam znać w komciach!

Also szanuję zmianę logo na stronie głównej. Feministyczne logo pierwszym
frontem walki z szowinistycznym patriarchatem!

napisał(a):

[...]

JI

Ola Kaarina Isadora Hughson

Wandny pomysł.

sob., 26 sty 2019 o 13:23 Jezus Ipanienko <ekskomunik@...> napisał(a):

Also szanuję zmianę logo na stronie głównej. Feministyczne logo pierwszym
frontem walki z szowinistycznym patriarchatem!
O chuj, przegapiłem że to wciąż wisi, po zakończeniu iwentu „Arianat
Grandystanu” xD

Z jednej strony burzy się we mnie wandystyczno-żenadystyczny
purysta-tradycjonalista który uważa że powinno ciągle wisieć takie jak
wisiało w 2004, z drugiej może to i niegłupi pomysł, żeby co jakiś
czas robić jakąś rotację w nagłówku. Choćby różne wandowe święta mogę
być okazją do przypomnienia różnych zasłużonych postaci :3

O chuj, przegapiłem że to wciąż wisi, po zakończeniu iwentu „Arianat
Grandystanu” xD
Iwęt też przegapiłeś…

z drugiej może to i niegłupi pomysł, żeby co jakiś czas robić jakąś rotację w nagłówku.
Chciałam zrobić tak żeby nagłówek Arianatu pokazywał się w urodziny Ariany Grande, ale mi się nie chciało. Poza tym i tak nikt by nie zauważył, tak jak nikt nie zauważył że przez parę dni Wandea Ludu leżała xD.

sob., 26 sty 2019 o 13:31 Paulina Laura Emilia <polyna@...> napisał(a):

Iwęt też przegapiłeś…
Nie przegapiłem, tylko akurat byłem zbyt wypalony żeby się albo
zachwycać, albo protestować i rozdzierać szaty, heheh.

Chciałam zrobić tak żeby nagłówek Arianatu pokazywał się w urodziny
Ariany Grande, ale mi się nie chciało.
Brzmi jak plan, kiedyś się to zaimplementuje. A żeby było zauważone,
to można dać nie na jeden dzień, a np. na tydzień.

(...) tak jak nikt nie zauważył że przez parę dni Wandea Ludu leżała xD.
Przestarzała wersja pehape i zjebane łączenie z bazą, czy coś innego?

Nie przegapiłem, tylko akurat byłem zbyt wypalony
Wypalony jak lasy Amazonii po kadencji Żaira Bołsonaru.

Brzmi jak plan, kiedyś się to zaimplementuje. A żeby było zauważone,
to można dać nie na jeden dzień, a np. na tydzień.
Obecnie w Wandystanie żeby ktokolwiek zauważył musiałoby być na miesiąc.

Przestarzała wersja pehape i zjebane łączenie z bazą, czy coś innego?
Apgrejdli nam domyślną wersję PHP i na niej Wandea już nie działała. Musiałam dorzucić compatibility layer i parę rzeczy pozmieniać.

Mat Max ze Ślinianek

On Sat, Jan 26, 2019 at 01:09 PM, Jezus Ipanienko wrote:

[...]
Ale muzyka nadal będzie, mam nadzieję? ;)

Wypierdalać! (-) JI
--
Wprd,
Mat Max ze Ślinianek

Jezus Ipanienko

Kurła, dlaczego nie mogę zalogować się w Wandei? Me no likey.

sob., 26 sty 2019 o 14:20 Mat Max ze Ślinianek <matikula9@...>

W dniu 26.01.2019 o 23:01, Jezus Ipanienko pisze:
Kurła, dlaczego nie mogę zalogować się w Wandei? Me no likey.
Pewnie przez to upgrade PHP.

Spróbujcie wyczyścić ciastka na wandystan.eu.

Jezus Ipanienko

Ciągle jestem stuck on dokończ logowanie -> nie udało się zalogować. ,_,

sob., 26 sty 2019 o 23:06 Paulina Laura Emilia <polyna@...>

W dniu 26.01.2019 o 23:21, Jezus Ipanienko pisze:
Ciągle jestem stuck on dokończ logowanie -> nie udało się zalogować. ,_,
Gdzieś po północy sprawdzę co może być nie tak. Bo akurat jeżeli po 'dokończ logowanie' wyskakuje 'nie udało się zalogować' to widocznie ja coś zjebałam…

Jezus Ipanienko

Będę wdzięczny za wsparcie!

sob., 26 sty 2019 o 23:23 Paulina Laura Emilia <polyna@...>
napisał(a):

[...]

W dniu 26.01.2019 o 23:34, Jezus Ipanienko pisze:
Będę wdzięczny za wsparcie!
Can't reproduce.

Ktoś jeszcze spotyka się z takim problemem?

Jezus Ipanienko

Spróbuję jeszcze z innego brałzera i dam znać.

niedz., 27 sty 2019 o 00:06 Paulina Laura Emilia <polyna@...>