Topics

Reaktywacja obywatelstwa

Alojzy Pupka

niedz., 27 sty 2019 o 00:06 Paulina Laura Emilia <polyna@...> napisał(a):

Can't reproduce.

Ktoś jeszcze spotyka się z takim problemem?
W przeglądarce gdzie miałem ciacha po staremu wszystko spoko, ale w
innej nie jestem w stanie się zalogować w ogóle – nie tylko odsyłany z
WL, ale też na dziko, z samego wandystan.eu
Jakby co w ciągu dnia mogę raczej wspomóc w szukaniu problemu, bo
teraz jestem poza domem i nie wiem nawet jak to derobaczkować ;/

Paulina Laura Emilia <polyna@...>

Jakby co w ciągu dnia mogę raczej wspomóc w szukaniu problemu, bo
teraz jestem poza domem i nie wiem nawet jak to derobaczkować ;/
Kufa, tu by mi się przydała w sumie szklana kula, bo sama nie wiem jak to odrobaczkować.

Jezus Ipanienko

Inne brałzery też nie działają ,_,

Może to pomoże: trzeba 2x kliknąć dokończ logowanie (za pierwszym razem
wraca na to samo miejsce) i wtedy pojawia się błąd.

niedz., 27 sty 2019 o 01:55 Paulina Laura Emilia <polyna@...>
napisał(a):

W dniu 27.01.2019 o 01:53, Alojzy Pupka pisze:
[...]

Jezus Ipanienko, Wiceprezydent

W dniu 27.01.2019 o 16:21, Jezus Ipanienko pisze:
Inne brałzery też nie działają ,_,
Może to pomoże: trzeba 2x kliknąć dokończ logowanie (za pierwszym razem
wraca na to samo miejsce) i wtedy pojawia się błąd.
Wyczyściłam właśnie z serwera wszystkie pliki sesji.

Spróbujcie wyczyścić ciastka i zalogować się jeszcze raz?

niedz., 27 sty 2019 o 16:53 Paulina Laura Emilia <polyna@...> napisał(a):

[...]

Problem z niemożnością zalogowania w ogóle (na głównej) ustąpił u mnie
po tych ciachach. Zresztą w ogóle to było na pewno z ciastkami właśnie
związane, bo mi się dwa ustawiły, jedno z kropką na początku, drugie
bez – i najwyraźniej to mieszało.

Natomiast do WL się przelogować z głównej wciąż nie mogę. Schemat
dokładnie taki sam jak u Ipanienki – przekierowanie z WL mówi „dokończ
autoryzację”, pierwsze kliknięcie bez skutku, drugie wywala błąd. Coś
musi być spierdolone po stronie Wandei, ale spoza domu tego nie
zgłębię ;/

(przy okazji padł też rss WL, więc to też będę musiał naprawić)

[...]

Myślicie że uda się wam to naprawić? Bo u mnie całe logowanie do Wandei działa, więc ciężko mi dojść do tego co może być źle.

niedz., 27 sty 2019 o 17:20 Paulina Laura Emilia <polyna@...> napisał(a):

Myślicie że uda się wam to naprawić? Bo u mnie całe logowanie do Wandei
działa, więc ciężko mi dojść do tego co może być źle.
Czy naprawić, to nie wiem, ale na pewno będę mógł ją przeorać w celu
zdebugowania i może namierzę problem. Jedno co dobre, to że
przynajmniej mnie samemu nie działa, więc mogę na sobie potestować...

[...]

Informuję że z pomocą tow. Pupki udało się problem zlikwidować.

A właściwie zworkaroundować wokół buga pewnej przeglądarki_z_Mountain_View (pod Fx wszystko działało jak trzeba).

pon., 28 sty 2019 o 22:26 Paulina Laura Emilia <polyna@...> napisał(a):

Informuję że z pomocą tow. Pupki udało się problem zlikwidować.
Nooo, ja to głównie próbowałem, poruszając się jak w ciuciubabce,
zidentyfikować co w zasadzie się dzieje. Likwidowanie to wyłączna
robota towarzyszki Prezydentki.

A właściwie zworkaroundować wokół buga pewnej
przeglądarki_z_Mountain_View (pod Fx wszystko działało jak trzeba).
Tak było. Towarzysz Ipanienko co prawda twierdził że sprawdzał w innym
brałzerze, ale pewnie nie był to lisek – a wszystko co nie jest
liskiem jest już teraz, niestety, blinkiem (czyt.: chromem). W związku
z tym uprasza się towarzysza Ipanienkę o potwierdzenie. I usunięcie
ciach przed zalogowaniem.

Jezus Ipanienko

Dzienkuwa za bohaterską walkę na froncie de-stonka_ziemniaczana-owania
stron wandejskich!

W wolnej chwili popołudniowej ogarnę jeszcze raz czy wszystko prykajet.