Topics

Rozpierdol w Sarmacji i nowa unia

Tow. Radziecki

Czołem Obywatele,

U nas świecki spokój, a tymczasem w Sarmacji rozpierdol i ogólna
secesja prawie wszystkich części składowych (Baridas, Teutonia i
Sclavinia), a do tego współtworzą Unię Państw Niepodległych z
Dreamlandem. Dośc biedne forum można znaleźć pod adresem
http://uniapanstw.pl/, 2011 dzwonił i prosił żeby oddać mu jego
yoyonację.

Co o tym sądzicie? Zapisujemy się do nowej konfederacji?

PTR

Jezus Ipanienko

Zdyyyycha zdyyycha zdyyycha
Impeeeerium złaaaaa

--
(-) Jezus Pedael Ipanienko-Ingawaar

Orjon von Thorn-Surma

Well, ja bym się tak nie śpieszył z stwierdzaniem faktu, że upadamy (jako
Sarmacja) ;p Z pewnością sytuacja jest zupełnie nowa i Sarmacja po 23
października nie jest już - i nigdy nie będzie - taka sama.
Czy Unia przetrwa? Nie wiem, nie będę wyrokować. Życzę im powodzenia :)

wprd,
Orjon

napisał(a):

[...]

Jack O'Neill

Co tam w ogóle się wydarzyło :O ?

pon., 26 paź 2020 o 18:13 Tow. Radziecki <ks.radetzky@...> napisał(a):

[...]

Michał Łaski

Tow. Radziecki

Czołem Michał!

Co tam w ogóle się wydarzyło :O ?
Nie śledziłem bardzo dokładnie, ale było sporo napięć między centralą
a prowincjami... do tego stopnia że w secesję zaangażowany był
panujący od stosunkowo niedawna Książę (który abdykował i wyjechał z
Teutonią...)

--
PTR

Tow. Radziecki

Czołem Orjon!

[...]
Byłoby jednakże miło gdyby KSy już zeszły ze sceny.

--
PTR

skarbnikow@...

Oj Tatuśku,

Tkwicie mentalnie w czasach gdy dziadzio Kefas był Księciem.

W ostatnich latach najwięcej do powiedzenia w Księstwie miały właśnie te grupy które teraz odeszły.
I chociaż oni też twierdzą, że to Sarmaci są źródłem *ujowości Księstwa to fakt faktem, że praktycznie doprowadzili do zaniku narodowości sarmackiej, a było tylko coraz bardziej *ujowo.

Jak te korniki wygryźli Sarmację od środka i stwierdzili, że już się nie opłaca dalej w niej drążyć.
Mandragorat powinien bezapelacyjnie dołączyć do Unii. Jesteście bezpieczni bo macie twardy ideowy kręgosłup i narracja teutońska czy baridajska was nie uwiedzie.
Możecie tylko zyskać i odbudować wandejską Ojczyznę.

Tow. Radziecki

Czołem Skarbnikow!

Oj Tatuśku, Tkwicie mentalnie w czasach gdy dziadzio Kefas był Księciem.
Lol.

[...]
Zanik narodowości sarmackiej uważam za pozytywne zjawisko. Zabawne, że tak
naprawdę doszło do tego od środka - Sarmacja pochłonęła tożsamości swoich
inkorporacji, jednak z czasem pewne tożsamości wytworzyły się na nowo, bo
natura nie znosi pustki. Teutończycy, Sclavińczycy i Baridajczycy to
postsarmaci, co widać jak na dłoni.

Jak te korniki wygryźli Sarmację od środka i stwierdzili, że już się nie
opłaca dalej w niej drążyć.
Zabawne jak bardzo powtarza się sposób mówienia, który mieliście przy
uniach Wandystanem i ich rozpadzie. Jak zwykle wszyscy winni a Sarmacja
chciała dobrze i dała się wykorzystać, a teraz musi się "oczyścić".
Przewidywalne.

--
PTR

skarbnikow@...

On Thu, Oct 29, 2020 at 03:10 AM, Tow. Radziecki wrote:

[...]
Ej, to sobie Tatuś dopowiadasz.
Tak, Sarmacja jest winna bo wszyscy byli Sarmacją.
Nie, Sarmacja nie chciała się "oczyścić". Ale gramy takimi kartami jakie mamy i teraz musimy się odnaleźć z tak nagle oddaną ... niepodległością.

Alojzy Pupka

U nas świecki spokój, a tymczasem w Sarmacji rozpierdol i ogólna secesja prawie wszystkich części składowych

Mimo upływu wielu (ile to już? kto by to liczył) lat, nie zapomniałem jak zakończyła się II unia KS-MW. I ból dupy mam dalej. Dlatego, mimo poczuwania się do sarmackości (wyłącznie w wandejskiej odmianie, rzecz jasna), czuję niemałą satysfakcję. Co prawda trochę jałowa to satysfakcja, bo dwulicowy eks-książę, ob. Pac, nie chodzi już chyba po tej v-ziemi (?), a i spora część ówczesnego stoliczka poszła na swoje, to jest pod sztandary z lwem. No ale i tak, toaścik na pohybel wzniosłem.

Dośc biedne forum (...) 2011 dzwonił

This. Aczkolwiek jakby sobie poradzili z bugami i jakoś sensownie ogarnęli strukturę działów itd., no to ten silnik wydaje się nie jakiś tragiczny. Certyfikat w końcu jakoś ogarnęli – nie wiem czemu to w ogóle był problem, no ale whatever.

Co o tym sądzicie? Zapisujemy się do nowej konfederacji?

Sądzę, że Tojtonia po odzyskaniu niepodległości tylko jeszcze bardziej się sfeudalizowała, Baridas, mimo pozorów republiki, jest zarządzany ręcznie, a sclavińska formuła humorku nie stała się ani odrobinę strawniejsza niż dawniej. Od strony samego pola do napierdalanek – to wszystko by było na plus, bo my tu w MW cierpimy głównie na brak sporów. Od strony funkcjonowania Unii – cholera wie jak by to wypaliło. No i my też jesteśmy raczej ospali i malutcy. Może jakimś rozwiązaniem byłoby np. luźne stowarzyszenie z UPN i dział na wspólnym forum? Bo jakieś pełne wchodzenie nasze, to sądzę że ani oni by nie byli zainteresowani, ani nam by nic to nie dało.

Chociaż, kurwa, czemu w ogóle muszą mieć forum, a nie LD jak ludzie? ;//////

-- ppłk Pupka

Alojzy Pupka

Skarbnikow:
Mandragorat powinien bezapelacyjnie dołączyć do Unii.
Jesteście bezpieczni bo macie twardy ideowy kręgosłup
i narracja teutońska czy baridajska was nie uwiedzie.
Możecie tylko zyskać i odbudować wandejską Ojczyznę.
Kurde, teraz to już w ogóle nie wiem co myśleć xD
Chyba spierdalać od UNP jak najdalej...................