Topics

Sarmacja: MDN szuka sponsorów

MarcusleR <marcusler@...>

This is a forwarded message
From: Wieniek <ssbs@...>
To: sarmacja@...
Date: Tuesday, December 14, 2004, 11:34:53 AM
Subject: Sarmacja: MDN szuka sponsor�w

===8<==============Original message text===============

Ad multos annos Sarmacjo! Fer, 14 grudnia 2004 wtorek

Ministerstwo Dziedzictwa Narodowego, poszukuje sponsor�w
przysz�ych konkurs�w organizowanych przez MDN.

Warunki do uzgodnienia na priv pod adresem ssbs@...
z tematem listu "MDN sponsoring".

===8<===========End of original message text===========

Jest wsrod nas jakis jeleďż˝? :D
Ja se wrzuce z 0,1 lt.

;d

--
Best regards,
MarcusleR mailto:marcusler@...

khandkruper <khand@...>

--- In wandystan@..., MarcusleR <marcusler@t...> wrote:
Jest wsrod nas jakis jeleń? :D
Ja se wrzuce z 0,1 lt.

a ja napisalem im tak : niech znaja nasza hojnosc... :D

--- In sarmacja@..., Wieniek <ssbs@o...> wrote:
Ad multos annos Sarmacjo! Fer, 14 grudnia 2004 wtorek

Z wielką radością chciałem poinformować, że mamy już
pierwszego sponsora (co za szybkość) - jest nim Robert Czekański,
wpłacił on niebagatelną sumę, nowiuteńkich prosto z banku 200 lt.
przyczyniając się w ten sposób do rozwoju kultury Księstwa
Sarmacji.

dziękuje w imieniu Ministerstwa!
Jako pokojowy obserwator z ramienia Mandragoratu Wandystanu pragnę
wpłacic kwotę 200 engelsow wandyjskich na pomoc dla umęczonego ludu
pracujacego sarmackich miast i wsi. Kultura nie moze byc dobrem
elitarnym. Ma byc powszechna - a narodowe dziedzictwo wymaga
szczegolnej pielegnacji. Nasze sarmackie narodowe dziedzictwo!

"Wiedza wiedzie do socjalizmu!"
tow. Wanda.

Powyzsza kwote pieniezna mozna wymienic na liberty (relacja ok. 1 do 1
Niestety burzuazyjne banki nie prowadza transakcji w jedynie slusznej
walucie. Dlatego prosze o zalozenie konta engelsowego w ludowym banku
wandystanu

http://www.cintra.work.only.pl/cintraindex.php

Khand
Mandragor Jutrzenki
Pokojowy Obserwator w Ksiestwie Sarmacji