Topics

#Sborna: Młodzi i piękni Wandowie

Helmut Walterycz

Wizytacja z ramienia Ludowego Wandejskiego Związku Piłki Nożnej w Złym Dotyku Winnica była stresująca. W połowie mnie oderwano od rozmów z działaczami, ponieważ teutońscy awanturnicy połakomili się na spuściznę po kloniarzach i wielbłądziarzach z Al-Farun. Cóż, przynajmniej po odwołaniu mobilizacji na meczu drużyn młodzieżowych zachwycił mnie piękny a młody napastnik, uczeń szkoły mechaników rolnictwa i irygacji Uliks Bequiri. W swoim debiutanckim meczu strzelił gola Garapeńczykom a i w trudniejszym meczu z Elderlandem się spisał na 4 cegly, skutecznie grając głową.

Z boisk mikroświata,

Helmut Walterycz