Topics

[ŚKW] Nowe Pismo Świeckie

Polyna <polyna@...>

Duch Świecki chadza różnymi ścieżkami. Podobno dzisiaj tak się zastanawiał, kogo by tu wybrać na Papsta, że zawędrował aż do Bialenii i akurat w dzień konklawe, zainspirował tam towarzyszkę ʿĀliję zawdżat Akrypę (którą chyba znacie, to ta co ostatnio od Wziernika Fał dyspensę dostała) do spisania nowego wandowego pisma.

Wrzuciłam je w takim razie do naszego zbioru Pism Świeckich, nieco zredagowałam i nadałam tytuł „Stworzenie v-człowieka wg ʿĀliji”:

https://wandystan.eu/w/Pisma::%5BThHmns%5D

Nie wiem, czy to zaliczyć do pism kanonicznych, czy apokryfów – na razie dałam do kanonicznych, jeżeli ktoś uzna, że jest za bardzo heteryckie, niech je przeniesie.

Raul Urban III

Czołem Polyna!

[...]

Przeczytałem je i widzę, że jest całkiem zacne. Choć można by doszukiwać się kontrowersji, to jednak uważam, że jest natchnione na tyle, aby za kanoniczne uznać.
Oczywiście słowa OS nie są tu wiążące, bo Pisma rządzą się swoimi prawami.

Wandosławię!

--
(☆) Raul Urban III