Topics

[ŚKW] Opuszczenie ciała Wziernika V przez Ducha Świeckiego

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Geliebte in Wanda!

Traurig und żałobną wieść wam bringen! Weltlicher Geist opuścił korpus Welticher Vater.

Jak zapewne wiecie, niedawno wzywałem Ojca Świeckiego do wznowienia działań nad Kodeksem, które stanęły bodaj trzy czy cztery lata temu - i nowa treść nie została ogłoszona. Wiedzcie jednak tak jak i ja wiem - Ojciec Świecki poświęcał temu wiele uwagi w swoich medytacjach, o czym mnie wielokrotnie zapewniał. Poruszony moim apelem podjął niezwłocznie działania, i choć Duch Świecki wyrywał się z niego, pogarszając jego stan zdrowia, Wziernik V nie odpuścił. Przykuty do łóżka przewlekłymi atakami kolki mosznowej niestrudzenie dyktował swoją wolę i Kodeks Świecki. Gdy lekarze wcześnie wykryli i opanowali zapalenie małżowin usznych i wszystko zdawało się zmierzać ku dobremu, wówczas wykryto owsiki na strunach głosowych z przerzutami do pięt. Pozbawiony głosu i możliwości chodzenia, Wziernik mógł już tylko pisać. Trwałem przy jego boku, kiedy przez ostatnie minuty swojego życia Wziernik nie ustawał w wysiłkach. Choć prognozy były takie, że nie wytrwa dalej niż do końca ostatniego dnia stycznia, swoim uporem, wiarą i czystością serca przedłużał ten czas o kolejne kwadranse. I ledwie skreślił ostatni znak podpisu pod bullą ogłaszającą nowy kodeks, dał się słyszeć dźwięk niezwykły i opar Ducha Świętego opuścił jego ciało, ulotnił się przez okno i złapał pośpieszny do Precelurbańska.

Tak odszedł Wziernik V. Jego pięcioletni wandonifikat był najdłuższy jak dotąd wśród wirtualnych Ojców Świeckich, obfitował w wydarzenia i był niewątpliwie zacny. Cześć jego pamięci!

Nad ranem tow. Pupka powstał z łoża boleści Wziernika V. Liczę na jego aktywną postawę i asystę w zbliżającym się Konklawe. Więcej wieści co i jak i kiedy i gdzie - wkrótce.

--
dalajwanda Mubarak Zprzcz
Wandykopat "fir cajt"

Alojzy Pupka

sob., 1 lut 2020, 12:13 użytkownik Prezerwatyw Tradycja Radziecki <
@PTR> napisał:

Geliebte in Wanda!

Traurig und żałobną wieść wam bringen! Weltlicher Geist opuścił korpus
Welticher Vater.

No tak było, nie kłamię.