Topics

[ŚKW] Wybór Dalajwandy

Raul Urban III

Umiłowani w Wandzie!

Z moim wyborem na Ojca Świeckiego oczywiście zakończyła się kadencja
Dalajwandy Mubaraka Zprzcz. Zgodnie z Kodeksem ogłaszam nabór kandydatów na
to zacne stanowisko.

Każdy wierny może się ubiegać o ten zaszczyt. Zgodnie z obecnym brzmieniem
Kodeksu, Dalajwanda zostanie wybrany drogą losowania pomiędzy zgłoszonymi
kandydatami.

Trójka kandydatów już zgłosiła się po zakończeniu konklawe - tow. Polyna,
tow. Wandoljubn oraz tow. Khand. Ci, którzy chcą dołączyć do losowania
proszeni są o stosowną wypowiedź w odpowiedzi na tego maila. Czas na
zgłoszenia jest do końca poniedziałku (17.02), losowanie nastąpi w miarę
moich możliwości w dniu 18.02.

Wandosławię!

--
{☆} Raul Urban III

"Podpułkownik Winnicki

zglaszam sie!

sob., 15 lut 2020 o 22:23 Raul Urban III <@ru3>
napisał(a):

[...]

pplk Defloriusz Dyman Wander
Mandragor Senior

Raul Urban III

Wandosławię!
Czas na zgłoszenia jest do końca poniedziałku (17.02), losowanie nastąpi w
miarę moich możliwości w dniu 18.02.
Kochani i kochane, spierdolił mi wielbłąd z Jurty Urbana do Precelurbańska
i się nie wyrobiłem. Meine Schuld tut mir leid. Dziś wieczorem losowanko,
niech Duch Świecki kości toczy.

RU3

Alojzy Pupka

śr., 19 lut 2020 o 10:53 Raul Urban III <@ru3>
napisał(a):

Kochani i kochane, spierdolił mi wielbłąd z Jurty Urbana do Precelurbańska
i się nie wyrobiłem. Meine Schuld tut mir leid. Dziś wieczorem losowanko,
niech Duch Świecki kości toczy.
Świecki Wando, ale to jest ulga, kiedy wreszcie to nie mi spierdala wielbłąd <3
Na szczęście ustawiłem tak wysoką poprzeczkę w kategorii obsuwek i
opóźnień, że RU3 nawet gdyby zapragnął, nigdy by mnie nie doścignął...
i dobrze! Niechaj nam wandyfikuje ładnie pięknie elegancko czilera
utopia!