Topics

System Stron Wandejskich 20180802 ‘Dżafar an-Numajri’ wydany

Paulina Laura Emilia

Cytat dnia:

“Didn't you know, I was waiting on you, my face turned to stone when I heard the news”
– K. Omari West

Zmiany w porównaniu z poprzednią wersją:

* Dodano nazwy agencji informacyjnych w wieściach z Dreamlandu i wyjątkowo powiększono liczbę ostatnich wiadomości do ośmiu.

* Poprawiono przeoczoną podczas poprzedniej zmiany ikonę na stronie profilu mieszkańca.

* Zmieniono sposób wyświetlania bierutów na stronie głównej upodabniając je do tego jak są wyświetlane pozostałe sekcje.

W dniu 02.08.2018 o 01:49, Paulina Laura Emilia pisze:
* Zmieniono sposób wyświetlania bierutów na stronie głównej upodabniając je do tego jak są wyświetlane pozostałe sekcje.
Zmieniłam opis bezpośredniego odnośnika do bieruta z ‘odnośnik’ (co w sumie nic nie mówi xD) na ‘bezpośredni odnośnik’.

Długie, ale niestety polski nie jest tak wysoko wyewoluowanym językiem jak angielski żeby można użyć jednego słowa na ‘permalink’. Niech ktoś może wypromuje słowo ‘bezpośrednik’, pliz.

W dniu 03.08.2018 o 00:34, Paulina Laura Emilia pisze:
[...]

Trwacz.

(-) HW

Alojzy Pupka

czw., 2 sie 2018 o 01:50 Paulina Laura Emilia <vilene@...> napisał(a):

“Didn't you know, I was waiting on you, my face turned to stone when I
heard the news”
– K. Omari West
♥♥♥

* Dodano nazwy agencji informacyjnych w wieściach z Dreamlandu i
wyjątkowo powiększono liczbę ostatnich wiadomości do ośmiu.
Dobrze to teraz wygląda i wreszcie może zacząć być rzeczywiście przydatne!
Zwłaszcza jakby w KD prasa zaczęła w ogóle jakoś lepiej funkcjonować xD

* Zmieniono sposób wyświetlania bierutów na stronie głównej upodabniając
je do tego jak są wyświetlane pozostałe sekcje.
Słusznie. Coś tam mnie gryzło estetycznie, ale nie wiedziałem co konkretnie,
a teraz jest harmonijniej.

Trwałek, trwalink.
Wieczniak.