Topics

System Stron Wandejskich 20190102 ‘Abd al-Fattah Abd er-Rahman Burhan’ wydany

Polyna <polyna@...>

Cytat dnia:

“All the hoes wanna kick it like I'm teaching judo and I'm the sensei; you ain't one I'm the template”
– Paolo Rodriguez

Zmiany w porównaniu z poprzednią wersją:

* Po wprowadzeniu zmian na stronie edycji, przeglądarka prosi teraz o potwierdzenie opuszczenia strony w przypadku zamknięcia karty lub przejścia na jakąkolwiek inną stronę.

* Strony których tytuł zaczyna się na „Szablon:” nie są wyświetlane w ogólnym spisie stron w przestrzeni, a mają swój własny spis:

https://wandystan.eu/w/list,NBN,templates

* Poprawiono sortowanie tytułów na liście stron w przestrzeni. Od teraz liczby sortowane są poprawnie, zgodnie z ich wartością (1 < 2 < 10), a nie zgodnie z tym jakie mają początkowe cyfry (1 < 10 < 2).

* Przy wyszukiwaniu tytułów na liście stron w przestrzeni można stosować symbole wieloznaczne * i ?. Przykład tego jak wszystko działa po wprowadzeniu tej i wymienionej poprzednio zmiany można zobaczyć tutaj:

https://wandystan.eu/w/list,NBN?query=K*d%3Fy

pt., 3 sty 2020 o 00:32 Polyna <polyna@...> napisał(a):

* Po wprowadzeniu zmian na stronie edycji, przeglądarka prosi teraz o
potwierdzenie opuszczenia strony w przypadku zamknięcia karty lub
przejścia na jakąkolwiek inną stronę.
Co prawda nie zdarzyło mi się dotąd czegoś sobie w ten sposób zepsuć,
więc nie zauważyłem nawet braku, ale dobrze że to zostało
zaimplementowane!

* Strony których tytuł zaczyna się na „Szablon:” nie są wyświetlane w
ogólnym spisie stron w przestrzeni, a mają swój własny spis:
Zajebiście! Bardzo mnie irytował brak czegoś takiego jak robiłem w
encyklopedii skrzyneczki na dół, będę musiał się tam tym teraz
pobawić!

* Poprawiono sortowanie tytułów na liście stron w przestrzeni. Od teraz
liczby sortowane są poprawnie, zgodnie z ich wartością (1 < 2 < 10), a
nie zgodnie z tym jakie mają początkowe cyfry (1 < 10 < 2).
Rzecz drobna, acz słuszna!

[...]

No i tu dochodzimy do najważniejszej sprawy w tym poście. I nie nie
mówię o dzikich kartkach do wyszukiwania – choć oczywiście to bardzo
fajen że wreszcie są, że je towarzyszka wprowadziła, na pewno nie raz
się przydadzą. Ale czy DO HUJA ŻENADY nikt nie wszedł w ten link? Nikt
nie zobaczył, co się pod nim znajduje? A może to po prostu tylko ja
uważam to za BIG DEAL?

Towarzyszka Polyna, jak sądzę, celowo nie napisała o tym odkryciu w
oddzielnym poście, tylko je tak troszkę ukryła w changelogu SSW, bo
serio – jak ktoś changelogów nie czyta, to na to co pod linkiem nie
zasługuje >:(

Polyna <polyna@...>

Zajebiście! Bardzo mnie irytował brak czegoś takiego jak robiłem w
encyklopedii skrzyneczki na dół, będę musiał się tam tym teraz
pobawić!
Możesz np. poprzenosić strony szablonów Encyklopedii w odpowiednie miejsce tak jak testowo jest zrobione tutaj i popoprawiać odniesienia do nich:

https://u.wandystan.eu/dkluqw.png

Ale czy DO HUJA ŻENADY nikt nie wszedł w ten link? Nikt
nie zobaczył, co się pod nim znajduje? A może to po prostu tylko ja
uważam to za BIG DEAL?
Chodzi ci o to, że któryś z Toruńskich odnalazł stripy?

Towarzyszka Polyna, jak sądzę, celowo nie napisała o tym odkryciu w
oddzielnym poście
W zasadzie nie napisałam, bo myślałam że wszyscy i tak o tym wiedzą, tylko ja jak zwykle się ostatnia o tym dowiaduję.

tylko je tak troszkę ukryła w changelogu SSW
Użyłam tego jako przykładu tylko dlatego, że jako jedyna rzecz periodyczna miała dwucyfrową liczbę odcinków, i tak najlepiej było pokazać poprawność sortowania.

wt., 7 sty 2020 o 02:47 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Możesz np. poprzenosić strony szablonów Encyklopedii w odpowiednie
miejsce tak jak testowo jest zrobione tutaj i popoprawiać odniesienia do
nich:

https://u.wandystan.eu/dkluqw.png
Świetnie, pogrzebię w tym.

Chodzi ci o to, że któryś z Toruńskich odnalazł stripy?
Oczywiście.

W zasadzie nie napisałam, bo myślałam że wszyscy i tak o tym wiedzą,
tylko ja jak zwykle się ostatnia o tym dowiaduję.
No ja na ten przykład nie miałem pojęcia!

Polyna <polyna@...>

No ja na ten przykład nie miałem pojęcia!
Swoją drogą dodam jeszcze, że jeden ze stripów został wrzucony przez tow. Olę, bo archiwa toruńskie go nie miały jako jedynego. Nie zdziwię się jak wszystkie miała, tylko nikt się jej nigdy o nie nie zapytał, haha.

Zastanawia mnie, czy nie zrobić na NBN listy 'Poszukiwane, poszukiwana'. A nuż by ktoś kto ma potencjalnie zaginiony materiał na to trafił i go wrzucił?

wt., 7 sty 2020 o 03:10 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Swoją drogą dodam jeszcze, że jeden ze stripów został wrzucony przez
tow. Olę, bo archiwa toruńskie go nie miały jako jedynego. Nie zdziwię
się jak wszystkie miała, tylko nikt się jej nigdy o nie nie zapytał, haha.
Jest możliwe! A całe te poszukiwania to gdzie się tak w ogóle odbywały?

Zastanawia mnie, czy nie zrobić na NBN listy 'Poszukiwane, poszukiwana'.
A nuż by ktoś kto ma potencjalnie zaginiony materiał na to trafił i go
wrzucił?
Totalnie zrobić. Muszę przejrzeć archiwa Wandei, ale na pewno są braki
w plikach audio choćby.

Polyna <polyna@...>

Jest możliwe! A całe te poszukiwania to gdzie się tak w ogóle odbywały?
Cytując tow. Kanzlera:

„Zwracaliśmy się do wielu osób, szukaliśmy sami, uzbierało się. Szczerze nawet jakbym chciał to nie będę umiał teraz wskazać Ci konkretnego źródła akurat dla Kronik Władzy.”

http://spolecznosc.bialenia.org.pl/showthread.php?tid=13&pid=7935#pid7935