Topics

Sytuacja w Baridasie, czyli JKW Kilofow kontra Reszta Świata.

Ola Kaarina Isadora Hughson

Źle się dzieje w Republice Baridas Pod Sarmackim Zarządem Powierniczym.
Lud chce zmian, Król też, ale nie do końca.
Czuję zapach czynu rewolucyjnego.
Czy dożyjemy wreszcie czasu zakończenia Haniebnej Unii?

Źle się dzieje w Republice Baridas Pod Sarmackim Zarządem Powierniczym.
Lud chce zmian, Król też, ale nie do końca.
Czuję zapach czynu rewolucyjnego.
Czy dożyjemy wreszcie czasu zakończenia Haniebnej Unii?
Zawsze popieram wyzwolenie, zwłaszcza wyzwolenie spod buta opresyjnej
i uzurpatorskiej władzy tzw. II Księstwa S***cji.

Ale przyznam, że za bardzo się nie orientuję co tam na dalekiej
północy się wyprawia :|
Można jakiś kontekst poprosić?

http://www.sarmacja.org/artykul/pokaz/10898/12

Polyna V. <vilene@...>

W dniu 20.03.2018 o 08:25, Ola Kaarina Isadora Hughson pisze:
http://www.sarmacja.org/artykul/pokaz/10898/12
Meh.

Ponarzekają sobie, ponarzekają, a jak miałoby przyjść co do czego, nagle przypomną sobie że właściwie po pierwsze są Sarmatami nie Baridajczykami i tyle będzie z tego „zakończenia unii”.

http://www.sarmacja.org/artykul/pokaz/10898/12
Trochę tldr, ale z tego co widzę (poprawcie mnie jeśli się mylę) to
znów te same osoby, co ostatnio próbowały odrywać Baridas. Potem
szukali azylu w Dreamlandzie (u Sukcesa/Torkana, w jego śledziowej
domenie), a po jakiejś chwili znów Canossa i łaskawie wybaczający TIH.
Nie wyglądał ten spektakl szczególnie poważnie :<

W dniu 21.03.2018 o 09:12, Alojzy Pupka pisze:

[...]
To ja już wolałem, jak Kefas robił z Baridasu post-apo blokowisko na krańcu świata.

(-)

klub kibica Dżumy Cracoffia