Topics

Test

Jan Zaorski <zaorski1@...>

test nowego adresu.
Towarzyszu Prezydencie-Erekcie! Korzystacie jeszcze z ID Jabbera na
zaorski@...<javascript:oknoAdresat('napisz.html?to=zaorski@...',10,10,650,540,1);>?
Bo jako mi to umkno.

Nie juz niekorzystam jeszczeli Tow. ma jaka sprawie do niech pisze na ten
albo na zaorski1@.... na tym tez bywam

Pozdrawam

--
Pawe Ciupak, pozdrawiam

m.chyzynski@...

Alojzy Pupka

Wypierdalać!

Ale oldskul.
VINTAGE, towarzyszu inżynierze, vintage ;)

Polyna V. <vilene@...>

Wypierdalać!

Ale oldskul.
VINTAGE, towarzyszu inżynierze, vintage ;)
v-hipsterstwo*

Polyna V. <vilene@...>

Przepraszam za kolejne testy, ale coś mi spamfiltr chyba nawala i muszę go przetestować.

Przepraszam za kolejne testy, ale coś mi spamfiltr chyba nawala i muszę go
przetestować.
Pamiętam jak w siedemdziesiątym szóstym byliśmy z delegacją wandejską
na wizycie w Sajuzie i nam Bajkonur pokazywali. Towarzysz Breżniew
powiedział wtedy, że każdy test jest wandny, nawet jeśli trzeba za
niego zapłacić. I myślę że miał rację.

Polyna V. <vilene@...>

Pamiętam jak w siedemdziesiątym szóstym byliśmy z delegacją wandejską
na wizycie w Sajuzie i nam Bajkonur pokazywali.
Zazdroszczę, Bajkonur to chyba najbardziej bajkowa lokacja w całym CCCP!

On Mon, Mar 19, 2018 at 05:05 pm, Polyna V. wrote:

Zazdroszczę, Bajkonur to chyba najbardziej bajkowa lokacja w całym CCCP!
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/11/Commonloonudfs.jpg

hehehe

--
Pupka

Polyna V. <vilene@...>

[...]

Co mnie tu kaczki wrzucasz.

Zazdroszczę, Bajkonur to chyba najbardziej bajkowa lokacja w całym CCCP!
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/11/Commonloonudfs.jpg

hehehe
Co mnie tu kaczki wrzucasz.
Przecież to NUR :|

[...]

A sory, o tym rodzaju kaczki nigdy nie słyszałam.