Topics

Test

Jan Zaorski <zaorski1@...>

test nowego adresu.
Towarzyszu Prezydencie-Erekcie! Korzystacie jeszcze z ID Jabbera na
zaorski@...<javascript:oknoAdresat('napisz.html?to=zaorski@...',10,10,650,540,1);>?
Bo jako mi to umknŕ│o.

Nie juz niekorzystam jeszczeli Tow. ma jaka sprawie do niech pisze na ten
albo na zaorski1@.... na tym tez bywam

Pozdrawam

--
Pawe│ Ciupak, pozdrawiam

m.chyzynski@...

Alojzy Pupka

Wypierdala─ç!

Ale oldskul.
VINTAGE, towarzyszu in┼╝ynierze, vintage ;)

ÔÇ×G┼é├│wnego ┼║r├│d┼éa z┼éa nale┼╝y doszukiwa─ç si─Ö w liberalizacji
pogl─ůd├│w i stanowisk odno┼Ťnie szeregu wa┼╝nych spraw.
I to z┼éo musimy wykorzeni─ç od podstaw.ÔÇŁ
ÔÇô Enwer Hod┼╝a na IV plenum KC APP

Polyna V. <vilene@...>

Wypierdala─ç!

Ale oldskul.
VINTAGE, towarzyszu in┼╝ynierze, vintage ;)
v-hipsterstwo*

Polyna V. <vilene@...>

Przepraszam za kolejne testy, ale co┼Ť mi spamfiltr chyba nawala i musz─Ö go przetestowa─ç.

Przepraszam za kolejne testy, ale co┼Ť mi spamfiltr chyba nawala i musz─Ö go
przetestowa─ç.
Pami─Ötam jak w siedemdziesi─ůtym sz├│stym byli┼Ťmy z delegacj─ů wandejsk─ů
na wizycie w Sajuzie i nam Bajkonur pokazywali. Towarzysz Bre┼╝niew
powiedzia┼é wtedy, ┼╝e ka┼╝dy test jest wandny, nawet je┼Ťli trzeba za
niego zap┼éaci─ç. I my┼Ťl─Ö ┼╝e mia┼é racj─Ö.

[...]

Zazdroszczę, Bajkonur to chyba najbardziej bajkowa lokacja w całym CCCP!

On Mon, Mar 19, 2018 at 05:05 pm, Polyna V. wrote:

Zazdroszczę, Bajkonur to chyba najbardziej bajkowa lokacja w całym CCCP!
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/11/Commonloonudfs.jpg

hehehe

--
Pupka

Polyna V. <vilene@...>

[...]

Co mnie tu kaczki wrzucasz.

Zazdroszczę, Bajkonur to chyba najbardziej bajkowa lokacja w całym CCCP!
https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/11/Commonloonudfs.jpg

hehehe
Co mnie tu kaczki wrzucasz.
Przecie┼╝ to NUR :|

[...]

A sory, o tym rodzaju kaczki nigdy nie słyszałam.