Topics

Testowy hasztag #ChL

Polyna V. <vilene@...>

Don’t mind me, ja tylko testuję groups.iową funkcjonalność hasztagów…

Don’t mind me, ja tylko testuję groups.iową funkcjonalność hasztagów…
I co? Chyba działa!
Nawet nie ogarnąłem wcześniej że jest tu coś takiego.

Polyna V. <vilene@...>

Don’t mind me, ja tylko testuję groups.iową funkcjonalność hasztagów…
I co? Chyba działa!
Nawet nie ogarnąłem wcześniej że jest tu coś takiego.
No działa. Nie wiem po chuj to jest, ale działa…

Don’t mind me, ja tylko testuję groups.iową funkcjonalność hasztagów…
I co? Chyba działa!
Nawet nie ogarnąłem wcześniej że jest tu coś takiego.
No działa. Nie wiem po chuj to jest, ale działa…
Nie no, jakiś sens to ma. Mniej więcej taki jak pisanie [ChL] w
temacie. Po prostu łatwiej cię wyszukuje wtedy tematy churałowe, a nie
trzeba dla tej przejrzystości zakładać całkiem oddzielnej listy. Ot.