Topics

Teutońca popierdoliło

Jezus Ipanienko

"Na ziemiach Al Farun powstało niepodległe państwo. Wszystko to tylko kwestia uznania. Trzeba dodać, że istnienie Protektoratu zostało uznane przez Grodzisk i Genosse-Wanda-Stadt. Wystarczy przeczytać oficjalne komunikaty i przyjrzeć się wandejskiej mobilizacji. Gdyby Sarmacja i Wandystan nie uznały Protektoratu za dokonany już fakt, nie wydawałyby w jego sprawie komunikatów. Prawda?" - Włodzimierz "Znudzony Arystokrata" L.

Od kiedy stanowcza reakcja Wandystanu, państwa wolnego i socjalistycznego Mikroświata, na próby monarchofaszystowskiego wpierdalania cudzych pikseli w duchu kinderneostradyzmu-yoyonazizmu to "uznanie niepodległego państwa"? Może ktoś z Towarzyszek/Towarzyszy mi to wyjaśni? Ja się pogubiłem.

Ola Kaarina Isadora Hughson

W dniu 7 maja 2018 19:21 użytkownik Jezus Ipanienko
<ekskomunik@...> napisał:
[...]

Tonący brzytwy się chwyta.