Topics

Teutońscy imperialiści

Helmut Walterycz

Władimir Pikselożerca ik Lichtenstajn:

To nie jest przyłączenie ziemi, a utworzenie państwa na ziemiach niczyich i połączenie go unią personalną z Palatynatem. Każdy, kto twierdzi inaczej, błądzi.
Pytanie: Czy jest to idealny przykład na minięcie się z istotą rzeczy?

Odpowiedź: Zaiste!

Jezus Ipanienko

Zaiste, Towarzyszu. Po tym, co Teutońcy zrobili Krakozom zabierając im ziemie pierwotne, nie możemy pozostawać obojętni, gdy kloniarzom zza strefy buforowej grozi niewola pod dziurawą podeszwą teutońskiego sandała.

TEŁTONS GOŁ HOŁM, CU HAŁZE RAŁS.

Wypierdalać!

Ola Kaarina Isadora Hughson

Wiem, że to nie po pornosocjalistycznemu, ale ja też hold a grudge
against lolardia za zajęcie ziemi, mej ziemi.

W dniu 25 kwietnia 2018 23:59 użytkownik Jezus Ipanienko
<ekskomunik@...> napisał:

[...]

czw., 26 kwi 2018, 06:05 użytkownik Ola Kaarina Isadora Hughson <
f.helyanvy@...> napisał:

Wiem, że to nie po pornosocjalistycznemu, ale ja też hold a grudge
against lolardia za zajęcie ziemi, mej ziemi.
Dlaczego nie po pronosocjalistycznemu? Wobec imperialistów, kefaszystów,
wyzyskiwaczy, powagistów itp. holdać gradża to właśnie jak najbardziej
słuszne!

Wandosławię
Pupka

Alojzy Pupka

śr., 25 kwi 2018, 23:24 użytkownik Helmut Walterycz <llll@...> napisał:

[...]

Imho zasługuje to na umieszczenie w elementarzach dyplomacji jako
antyprzykład. Doceniam.

Wandosławię
Pupka