Topics

The transfer of your Yahoo Group wandystan to your Groups.io group wandystan is complete.

Paulina Laura Emilia

Dzięki temu że tow. Pupka wziął się jakiś czas temu do roboty, informuję że archiwa starej LDMW na hoo!Ya zostały przetransferowane na groups.io.

Niestety, dzięki ograniczeniom API hoo!Ya (albo hoo!Yowości skryptów importu groups.io) wszystkie stare wiadomości które nie zostały wysłane w Unikodzie mają zjebane kodowanie. Mogły się przez to też jakieś zawieruszyć, ale pobieżne policzenie tego ile powinno być tych wiadomości wskazuje na to że raczej nie było tego problemu.

Wraz z wiadomościami przetransferowani zostali także użytkownicy. Spodziewam się co prawda że zaraz na listę trafią pełne wkurwu wiadomości że to skhandal że śmiemy coś im wysyłać, ale MOŻE niektórzy dzięki temu przypomną sobie że istnieje coś takiego jak Wandystan i wrócą do aktywności. Chociaż najprawdopodobniej niespodziewanych powrotów będzie grube okrągłe zero.

Jeżeli ktoś chciałby zaimportować sobie archiwum wiadomości LDMW do swojego programu pocztowego np. w celu badań historycznych, wyeksportowana wersja znajduje się tu:

https://wandystan.eu/varia/wandystan.mbox.lz

Archiwum zostało skompresowane za pomocą programu Lzip (bo xz podobno jest “inadequate for long-term archiving”), w który zaopatrzyć można się tutaj: https://www.nongnu.org/lzip/

W dniu 30.08.2018 o 22:28, Paulina Laura Emilia pisze:
[...]

Świecki dzień!

A historie z kodowaniem w jasiu to kiedyś powinniśmy sobie przy weterańskiej herbatce opowiedzieć.

Kreska kreska spacja

Karakachanow Sr

Jan Zaorski <zaorski1@...>

Witam Tow. Po raz kolei proszę o wypisanie mnie z tej grupy oraz podobny
związanych z MW iść przestałem czuć się Wandystenczykiem tylko Sarmartą
więc może śmiało zdegradować mnie i coś tam Wam przyjdzie to głowy

--
Pozdrawiam
Jan Zaorski

Paulina Laura Emilia

[...]
Ultymatywna ironia tego jest taka: ob. Mandragor-renegat miał na hoo!Ya wiecznie zjebane kodowanie bo wysyłał wiadomości przez stronę. Po imporcie za to wiadomości wysłane przez stronę są właśnie tymi które zjebanego kodowania nie mają…

Mogły się przez to też jakieś zawieruszyć, ale pobieżne policzenie tego ile powinno być tych wiadomości wskazuje na to że raczej nie było tego problemu.
Z trochę mniej pobieżnego przeliczenia wyszło, że gdzieś od 7 do 13 jednak się zawieruszyło, choć może być też tak że na hoo!Ya były jakieś dziury w numeracji.

W dniu 30.08.2018 o 22:28, Paulina Laura Emilia pisze: > > Dzięki temu że tow. Pupka wziął się jakiś czas temu do roboty, > > informuję że archiwa starej LDMW na hoo!Ya zostały przetransferowane > > na groups.io.

Yay! Tyle trwało czekanie aż skrypt zaakceptuje członkowstwo w jasiu-grupie, że byłem przekonany że na samą migrację też przyjdzie poczekać. Miła niespodzianka

On Thu, Aug 30, 2018 at 10:44 PM, Helmut Walterycz wrote:

Świecki dzień!

Zaprawdę!

A historie z kodowaniem w jasiu to kiedyś powinniśmy sobie przy weterańskiej herbatce opowiedzieć.

Myślę że nawet antyalkohol wchodziłby w grę, ale musiałby towarzysz przyjechać z tego swojego Jegorowa Ryboprzetworczego do stolicy. Nawet tradycyjną genosse-wanda-stadcką pańską skórką [1] byśmy poczęstowali.

[1] przysmak dawniej wyrabiany ze skóry burżujów, obecnie z braku tychże stosowane są zamienniki.

-- ppłk Pupka

Alojzy Pupka

On Thu, Aug 30, 2018 at 11:38 PM, Paulina Laura Emilia wrote:

[...]

Ajronik. A tak się z renegata podsmiewaliśmy za to pisanie ze strony, heehh.

[...]

Z tego co pamiętam były kiedyś jakieś spamy co się przedarły usuwane z archiwum. Chyba że mi pamięć figle płata.

-- ppłk Pupka

Yay! Tyle trwało czekanie aż skrypt zaakceptuje członkowstwo w jasiu-grupie, że byłem przekonany że na samą migrację też przyjdzie poczekać. Miła niespodzianka
No ja dzisiaj rano pomyślałam, że dopiero za jakieś 2 miesiące będzie można zacząć badania.

Z tego co pamiętam były kiedyś jakieś spamy co się przedarły usuwane z archiwum. Chyba że mi pamięć figle płata.
A to spoczko. Bo się bałam że akurat poznikało to co byłoby mi najbardziej potrzebne…

Karolina von Lichtenstein

Co ja tu robię...

Kreska kreska spacja
Ktoś

pt., 31.08.2018, 00:03 użytkownik Paulina Laura Emilia <polyna@...>
napisał:

W dniu 31.08.2018 o 00:00, Alojzy Pupka pisze:
Z tego co pamiętam były kiedyś jakieś spamy co się przedarły usuwane z
archiwum. Chyba że mi pamięć figle płata.

A to spoczko. Bo się bałam że akurat poznikało to co byłoby mi
najbardziej potrzebne…

On Thu, Aug 30, 2018 at 10:46 PM, Jan Zaorski wrote:

Witam Tow. My również witamy Tow! (Mazeł Tow?)

Po raz kolei Jakoś sobie nie przypominam.

proszę o wypisanie mnie z tej grupy oraz podobny związanych z MW iść Metoda wypisania się jest prosta i jasno opisana w stopce każdego mejla z listy.

przestałem czuć się Wandystenczykiem tylko Sarmartą Współczujemy, ale to niekoniecznie powód żeby nie pisać tu z nami. Chyba nawet w S**macji nie panuje aż taki totalitaryzm, żeby nie można było siedzieć w miejscach publicznych innych państw? Jak już tu jesteście, to może opowiedzcie co tam ciekawego w KS, bo od dość dawna jestem nie na bieżąco – czytam tylko dziennik praw (xD).

więc może śmiało zdegradować mnie i coś tam Wam przyjdzie to głowy Co? Z czego zdegradować i że czemu niby? :|

W dniu 31.08.2018 o 00:08, Karolina von Lichtenstein pisze:
Co ja tu robię...
Pijecie igristoje?

pt., 31.08.2018, 00:08 użytkownik Karolina von Lichtenstein <
jack.rockefeller@...> napisał:

Co ja tu robię...

Kreska kreska spacja
Ktoś
Kolejny szczerozłoty pomnik przed twym domem stoi?

--
Pupka

Jak już tu jesteście, to może opowiedzcie co tam ciekawego w KS, bo od dość dawna jestem nie na bieżąco – czytam tylko dziennik praw (xD).
Pracują.

https://u.wandystan.eu/ljaqcp.png

Bruthus Perun

Wypierdalać Towarzyszki!

Nareszcie odkopaliście tę pieprzoną kapsułę!

Ile hibernowałem?

--
brthz

czw., 30 sie 2018 o 22:28 Paulina Laura Emilia <polyna@...>
napisał(a):

[...]

Chciałabym zauważyć, że to bardzo ciekawe, że jak się wysyła wiadomości z
poziomu Gmaila, to lista wysyła jeszcze email zwrotny pokazujący, jak
wyszedł email online :>

Witamy, towarzyszu Brthz!

napisał(a):

[...]

W dniu 31.08.2018 o 11:58, Bruthus Perun pisze:
Wypierdalać Towarzyszki!
Wypierdalać!

O niech to Perun.

Nareszcie odkopaliście tę pieprzoną kapsułę!
Ile hibernowałem?
Z archiwów wynika że całe 6 miesięcy.

Swoją drogą przypomnieliście mi, że wreszcie muszę kupić tamtą waszą książkę.

czw., 30.08.2018, 22:46 użytkownik Jan Zaorski <zaorski1@...> napisał:

więc może śmiało zdegradować mnie i coś tam Wam przyjdzie to głowy
Genosse-Wanda-Stadt, 4 rok po Rewolucji Pornosocjalistycznej

1. Degraduje się tow. Jana Zaorskiego ze stopnia Wandejczyka na Sarmatę.
2. Równocześnie kieruje się Towarzysza do Poradni Zdrowia
Wandersexxxualnego przy Szpitalu Głównym imienia Raula Castro w
Precelurbańsku na HTZ, z rozpoznaniem F64.0.
3. Niezastosowanie się do powyższego będzie skutkować odebraniem
wandejskiej wizy.
4. Jak statki na niebie.

(-) Ola Chojnacka
Cenzorka

Paulina Laura Emilia

W dniu 31.08.2018 o 13:31, Ola Kaarina Isadora Hughson pisze:
1. Degraduje się tow. Jana Zaorskiego ze stopnia Wandejczyka na Sarmatę.
<3

z rozpoznaniem F64.0.
TFW rozpoznałam co to za kod od razu.

pt., 31.08.2018, 13:39 użytkownik Paulina Laura Emilia <polyna@...>
napisał:

TFW rozpoznałam co to za kod od razu

No ja niedługo do lekarza w końcu idem.

Paulina Laura Emilia

W dniu 31.08.2018 o 13:42, Ola Kaarina Isadora Hughson pisze:
No ja niedługo do lekarza w końcu idem.
Super!

Ja też chętnie bym poszła, ale niestety za bardzo się boję. A jak jeszcze dochodzi tego faktor „co ludzie powiedzą”, bo mieszkam w małej dziurze, to już wogle mnie wszystko przeraża.