Topics

Timeline władców/prezydentów wszech mikronacji tych najwazniejszych przez JKM Aleksandrę I podane we arrasu formie

Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>

https://u.wandystan.eu/nuwjbe.png

Raul Urban III

Czołem Ola!

https://u.wandystan.eu/nuwjbe.png
Można by jeszcze dorzucić Ojców Świeckich :)

--
{☆} Raul Urban III

Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>

Wtedy obrazek byłby co najmniej dwa-trzy razy taki długi.

Raul Urban III

Czołem Ola!

Wtedy obrazek byłby co najmniej dwa-trzy razy taki długi.
Zawsze możecie ograniczyć się do OŚ-ów naszych czasów, od Urbana I :)

{☆} Raul Urban III

Alojzy Pupka

wt., 25 lut 2020 o 19:58 Ola Kaarina Isadora Hughson
<f.helyanvy@...> napisał(a):

https://u.wandystan.eu/nuwjbe.png
Słuszność a zajebistość!

Czy poza miłą oku i przejrzystą wersją graficzną, zachowuje
Towarzyszka również robocze tablice synchroniczne z datami i
odesłaniami do źródeł? Byłoby to nie do przecenienia źródło dla
wszystkich obecnych i przyszłych żaków Ludowego Uniwersytetu
Wandejskiego. Ilustracja w sam raz do wkucia na egzamin, a
konkretniejsze tabele jako idealny punkt wyjścia dla badań naukowych!

pt., 28 lut 2020 o 15:48 Alojzy Pupka <@alojzypupka> napisał(a):
[...]
Niestety nie. Poza tym nieraz daty są niekonkretne; sam obrazek ma
błędy wynikające z przyjęcia jedna kratka = jeden miesiąc jako
najmniejszej jednostki czasu.

pt., 28 lut 2020 o 16:09 Ola Kaarina Isadora Hughson
<f.helyanvy@...> napisał(a):

Niestety nie. Poza tym nieraz daty są niekonkretne; sam obrazek ma
błędy wynikające z przyjęcia jedna kratka = jeden miesiąc jako
najmniejszej jednostki czasu.
Ale chociaż takie niekonkretne i niepełne notatki jakby ujrzały
światło dzienne, to by było coś! Zawszeć jakiś punkt wyjścia do
dalszych poszukiwań.

Tak w ogóle, to nie moja rola, ale jak patrzę na tę wielość postaci
(niektórych zupełnie mi nieznanych) i wielość form państwowych
(niektórych znanych mi tylko ze słyszenia), to imho aż prosi się o
ogłoszenie encyklopedycznego czynu społecznego...

<f.helyanvy@...> napisał(a):

[...]

Zawsze mogę udostęonić arkusz, z niego można wyekstrahować.

pt., 28 lut 2020 o 19:16 Ola Kaarina Isadora Hughson
<f.helyanvy@...> napisał(a):

Zawsze mogę udostęonić arkusz, z niego można wyekstrahować.
Koniecznie! Wandejska nauka będzie towarzyszce wdzięczna do samego
końca. Mojego lub... a nie, to nie ten scenariusz :| Po prostu do
samego końca.

Czołem!

Koniecznie! Wandejska nauka będzie towarzyszce wdzięczna do samego
końca. Mojego lub... a nie, to nie ten scenariusz :| Po prostu do
samego końca.
Przyłączam się do apelu tow. Pupki. Ewentualne nieścisłości czy braki
będzie można z czasem uzupełniać.

[...]
Kolejny już raz o tym wspominacie, więc potwierdzę oficjalnie - tak,
podjęte już zostały działania przygotowawcze.