Topics

Traktat

Helmut Walterycz

Towarzysze,

czy KD już udostępnia strumień zgodny z traktatem z Nowego Bananopesztu?

Wandosławię,

On Thu, Mar 29, 2018 at 12:40 pm, Helmut Walterycz wrote:

Towarzysze, czy KD już udostępnia strumień zgodny z traktatem z Nowego Bananopesztu?

Towarzyszu. Na stronie głównej Królestwa Dreamlandu wyświetlany jest już obecnie strumień nowości z Wandei Ludu, stworzony z ogólnodostępnego kanału RSS udostępnianego przez Mandragorat Wandystanu od dawna. Strony Królestwa Dreamlandu nie udostępniają póki co strumienia aktywności w takiej formie, a podjęte przez towarzyszkę Polynę próby parsowania go automatycznie rozbiły się o niesemantyczny kod. Nie otrzymaliśmy też póki co informacji o takim kanale żadną inną drogą. W najbliższym czasie (tej nocy) zamierzam wystosować półformalne zapytanie w tej sprawie.

Mam nadzieję że ta odpowiedź satysfakcjonuje Towarzysza?

-- z socjalistycznym pozdrowieniem ppłk Pupka

Głównego źródła zła należy doszukiwać się w liberalizacji poglądów i stanowisk odnośnie szeregu ważnych spraw. I to zło musimy wykorzenić od podstaw. ~Enwer Hodża na IV plenum KC APP

Mam nadzieję że ta odpowiedź satysfakcjonuje Towarzysza?
Taktoczna!

--
kreska kreska SPACJA

Helmut Walterycz
narzeczon

kreska kreska SPACJA
Była, ale na skrzyżowaniu mardkdowna i automatycznej sygnaturki przy
pisaniu ze strony, groups.io robi coś dziwnego. Muszę to jeszcze
rozgryźć.

Polyna V. <vilene@...>

Była, ale na skrzyżowaniu mardkdowna i automatycznej sygnaturki przy
pisaniu ze strony, groups.io robi coś dziwnego.
My guess: konwertuje markdowna najpierw na HTML, a potem ten HTML znowu na czysty tekst ze względu na ustawienia grupy, przez co się gubi spacja. Bym sprawdziła czy na pewno, ale mi się nie chce.

W dniu 31 marca 2018 13:35 użytkownik Polyna V. <vilene@...> napisał:

My guess: konwertuje markdowna najpierw na HTML, a potem ten HTML znowu na
czysty tekst ze względu na ustawienia grupy, przez co się gubi spacja. Bym
sprawdziła czy na pewno, ale mi się nie chce.
Całkiem możliwe, ale w sumie nieistotne. Krzywdy nie robi :>