Topics

Traktat Władymirabadzki #ChL

Tow. Radziecki

Czołem Wandystan,

Informuję, że w dniu dzisiejszym złożyłem w imieniu Mandragoratu Wandystanu podpis pod Traktatem Władymirabadzkim z Krakozją Stepową.

https://wandystan.eu/w/Prawo::Traktat_Władymirabadzki

Zwyczajowo Churał Ludowy powinien ratyfikować traktat (choć Konstytucja wprost tego nie wymaga), więc do ratyfikacji go wykładam. Kiedy się Churał zbierze i zatwierdzi to to zrobi, w międzyczasie jednak na własną odpowiedzialność przed Ludem Pracującym uznaję Traktat za wiążący i obowiązujący.

GULEGULEGULEGULEGUL!!!

Jezus Ipanienko

SZCZISZCZAT! GULEGULEGUL

--
(-) Jezus Pedael Ipanienko-Ingawaar

Alojzy Pupka

Informuję, że w dniu dzisiejszym złożyłem w imieniu Mandragoratu Wandystanu podpis pod Traktatem Władymirabadzkim z Krakozją Stepową.

Gule gule gul!

Kiedy się Churał zbierze i zatwierdzi to to zrobi.

Mamy obecnie 2/3 składu ChL. Można tak poddać pod głosowanie Traktat, ale może jednak lepiej zarządzić wybory uzupełniające? Hmm. W każdym razie wydaje mi się że linia towarzysza Drogiego Lidera jest słuszna.

-- ppłk Pupka