Topics

Trzy słowa od protona prowadzącego

Helmut Walterycz

- v-mundial, w dość kryzysowych nastrojach, po de-facto samorozwiązaniu MUPu odbędzie się w Teutonii i Baridasie, a Sborna będzie należeć do faworytów razem  z Baridasem trenera Demollariego

- dlaczego w Wandystanie nie ma ulicy Ordżonikidze?

- jest jesień

Wandosławię,

arcyżenadyn Wandoljubn

Paulina Laura Emilia

W dniu 26.09.2018 o 21:49, Helmut Walterycz pisze:
- dlaczego w Wandystanie nie ma ulicy Ordżonikidze?
Bo nie jesteśmy bandą jebanych Kartwelów*.

- jest jesień
Premier Moronwiecki zapewnił nam wreszcie jesień na czas, azatuska jeszcze tego dnia roku było ciepło i świeciło słońce.

* Hajarowie są wandniejsi.

- dlaczego w Wandystanie nie ma ulicy Ordżonikidze?
Bo nie jesteśmy bandą jebanych Kartwelów*.
No nie jesteśmy, ale ulica mogłaby być i tak. Zresztą Chaczaturiana
też nie kojarzę ani z Precelurbańska, ani z GWS – w Winnicy może jest?

Premier Moronwiecki zapewnił nam wreszcie jesień na czas, azatuska
jeszcze tego dnia roku było ciepło i świeciło słońce.
W reżimówce wam takie bzdury wtłaczają w głowę? Przecież to właśnie
kaczor-dyktator ukradł nam słoneczko i ciepełko, tak jak konstytucję i
wolną przedsiębiorczość >:(

* Hajarowie są wandniejsi.
Haj*e*rowie chyba?
https://en.wiktionary.org/wiki/%D5%B0%D5%A1%D5%B5%D5%A5%D6%80#Pronunciation

W reżimówce wam takie bzdury wtłaczają w głowę? Przecież to właśnie
kaczor-dyktator ukradł nam słoneczko i ciepełko, tak jak konstytucję i
wolną przedsiębiorczość >:(
K O N
S T Y
T U C
J A

E K O R R
E S T A N
D A R D ♜

Haj*e*rowie chyba?
Czepianie się literówek z kolei nie jest wandne :<.

Ani bycie cisem/ciską. Zwalczyliśmy antywandejskie zboczenie
heteroseksualizmu, zwalczymy i cisseksualizm!

pon., 1.10.2018, 13:35 użytkownik Paulina Laura Emilia <polyna@...>
napisał:

W dniu 01.10.2018 o 11:21, Alojzy Pupka pisze:
[...]

W dniu 01.10.2018 o 13:41, Ola Kaarina Isadora Hughson pisze:
Ani bycie cisem/ciską.
Słusznie. Dlatego w Winnicy postanowiłam o wycięciu wszystkich cisów i przeprowadzeniu nasadzeń zastępczych.

Zrobiłabym to i w reszcie Wandystanu, ale na to zgodę musiałby wyrazić Churał.

Ma towarzyszka mój metch [ang. Sord]
https://vignette.wikia.nocookie.net/mspaintadventures/images/d/de/Pieceofshit.png/revision/latest?cb=20100909054717

pon., 1.10.2018, 13:45 użytkownik Paulina Laura Emilia <polyna@...>

W dniu 01.10.2018 o 13:45, Paulina Laura Emilia pisze:

[...]

Ale cisy to Ty szanuj!

http://zielonagora.wyborcza.pl/zielonagora/7,35182,23911539,labirynt-dla-dzieci-z-trujacych-cisow-miasto-nie-usunie-roslin.html

(-) von Automaten und Halbutometen

Paulina Laura Emilia

W dniu 01.10.2018 o 19:43, Helmut Walterycz pisze:
Ale cisy to Ty szanuj!
http://zielonagora.wyborcza.pl/zielonagora/7,35182,23911539,labirynt-dla-dzieci-z-trujacych-cisow-miasto-nie-usunie-roslin.html
Dlatego właśnie nie szanuję bo trują dzieci.

Widzieliście kiedyś żeby Lenin truł dzieci? Ja nie.

pon., 1 paź 2018 o 20:21 Paulina Laura Emilia <polyna@...> napisał(a):

Widzieliście kiedyś żeby Lenin truł dzieci? Ja nie.
Kiedy dzieci są niegrzeczne i smarują klamki dżemem...
Lenin, jak wiemy, był grzybem i jak najbardziej mógł wytruć dzieci –
dzieci kułackie na przykład.