Topics

Wandea Ludu - Fraszka ludowa pozbawiona tytułu #wandealudu

wandystan@wandystan.groups.io Integration <wandystan@...>

Fraszka ludowa pozbawiona tytułu

By inż. Max Zwell

Na górze Róża Luksemburg

Na dole młodzi czołgiści

Jak będziesz mocno-mocno

To i się może nawet ziści

Alojzy Pupka

Fraszka ludowa pozbawiona tytułu
By inż. Max Zwell

Na górze Róża Luksemburg
Na dole młodzi czołgiści
Jak będziesz mocno-mocno
To i się może nawet ziści
Śliczna fraszka. I do tego ludowa! Skomciałem lirycznie a ludowo.
Zapraszam Lud do pisania kolejnych ludfraszek!

http://wandystan.eu/B51

Śliczna fraszka. I do tego ludowa! Skomciałem lirycznie a ludowo.
Zapraszam Lud do pisania kolejnych ludfraszek!
Napisałem swoją, ale enterów nie załapało. Zróbcie coś z tym, kurwa.

PTR

Alojzy Pupka

pon., 14 gru 2020 o 21:30 Tow. Radziecki <ks.radetzky@gmail.com> napisał(a):

Śliczna fraszka. I do tego ludowa! Skomciałem lirycznie a ludowo.
Zapraszam Lud do pisania kolejnych ludfraszek!
Napisałem swoją, ale enterów nie załapało. Zróbcie coś z tym, kurwa.
No niestety, zrobienie czegoś *z tym* — czyli nauczenie was, że to
markdown, a w markdownie złamanie wiersza poza akapitami potwierdza
się dwiema spacjami na końcu linijki — przekracza moje umiejętności.
Ale może w sumie i słusznie byłoby po prostu traktować zawartość
komentarza jako tekst preformatowany? hmmm

http://wandystan.eu/B51