Topics

Wandea Ludu - Gnomia powraca! #wandealudu

wandystan@wandystan.groups.io Integration <wandystan@...>

Gnomia powraca!

By Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Chałwa Bohaterom Wolnej Gnomii

Wysiłkiem póki co swoim własnym (choć oczywiście wykorzystując w dużej mierze nieprzecenialny wysiłek tow. Wileńskiej w zakresie wyciągnięcia gnomich archiwów) podjąłem działania w celu odbudowy Gnomii.

Zachęcam wszystkich gnomów, eksgnomów i niegnomów z Wandystanu i innych zakątków mikroświata do odwiedzenia, a być może i stałego powrotu do aktywności.

Czuj czuj!

Alojzy Pupka

W dniu 16 kwietnia 2018 16:10 użytkownik wandystan@wandystan.groups.io
Integration <wandystan@wandystan.groups.io> napisał:

[...]

Towarzyszu Radziecka, nie chcę was demotywować, bo Niewysoka Republika
jest sama w sobie niewątpliwie słuszną, ale mam wątpliwości – w
zasadzie czym ma być ten projekt:

Czy chcecie zrobić po prostu statyczną inicjatywę-zaślepkę honorującą
dawną Gnomię?
Czy dążycie do stworzenia faktycznie żywej społeczności, która będzie
Gnomią odrodzoną?
Czy ma to być umiarkowanie żywy samorząd wewnątrz Scholandii tylko
larp-ujący dawną WRE?

Każda z tych opcji brzmi na swój sposób dziwnie, bo albo niezbyt
realistycznie, albo jakoś tak trochę niezbyt przystająco do wielkich,
a partyzanckich tradycji gnomich. Ja się w Gnomię nie bawiłem
aktywnie, złote czasy przypadły na okres mojej nieaktywności, więc nie
jest to z mojej strony jakieś oburzenie i rozdzieranie szat, po prostu
jakoś tak nie jestem przekonany

<żart śmieszny="0">Ale to tylko moje zdanie. Każdy uważa inaczej.
Osobiście apeluję do wszystkich hejterów o niekomentowanie. Poczekajmy
do końca sezonu.</żart>

Prezerwatyw Tradycja Radziecki

Czołem Pupka!

[...]
Generalnie celem idealnym jest punkt nr 2. Szanse na to oceniam jako
bardzo niewielkie, ale a nuż zainicjuję jakąś eksplozję aktywności u
ogarniętych nostalgią (Subcomandante Marianos? Hardostopczyk?
Walterycz? anyone? :P Huk-Menczylas? :P:P:P) Jeżeli to nie wyjdzie, to
skłaniam się do czegoś jak dwie pozostałe opcje, tylko raczej idące w
przypominanie dawnej Gnomii, ale tworzenie swojej nowej świeckiej
tradycji nawiązującej do gnomiości.

--
PTR