Topics

Wandea Ludu - Manco – Jestem prorokiem #wandealudu

wandystan@wandystan.groups.io Integration <wandystan@...>

Manco – Jestem prorokiem

By Polyna

Wandea Ludu przedstawia Towarzyszom pierwszy odcinek serii Najlepsze mikroświatowe rapsy, gdzie będziemy prezentować najlepsze utwory hip-hopowe polskiego mikroświata. W tym odcinku pokazujemy utwór dreamlandzkiego rapera Manco z mikstejpa p.t. #5prowincji (czyt. “hasztag pięć prowincji”):

Jestem tu
o co chodzi
Słuchajcie wszyscy no
plos
plis
ja jestem prorokiem
wyczekiwaliście mnie dlugo
od kiedy zaczęły się ciemne czasy pollinu
przyniose dreamlandowi laske

em
aha
naczym to ja
eee
aha
naczym to ja

bedziecie ... nie
No żartuje
jestem zwykłym gościem który chce tu zamieszkac
ale widzę ze sytuacja w państwie nie jest najlepsza
Czy możecie mi podarować trochę ziem na polnocy
tu tu tu
nie
ja tam mieszkam

em