Topics

Wandea Ludu - Pojękiwanie #wandealudu

wandystan@wandystan.groups.io Integration <wandystan@...>

Pojękiwanie

By Jezus Pedael Ipanienko-Ingawaar

Pojękiwanie

Jezus Pedael Ipanienko-Ingawaar, 2020

Widziałem najlepsze mikronacje mego pokolenia zniszczone stagnacją, nieaktywne pozbawione inicjatyw wiejące chujem,

włóczące się po providerach spragnione pradawnego ruchu na stronie PHP-Fusion postawionej na yoyo.pl liczonego w tysiącach unikalnych wizyt,

które bez skutku podcinały sobie żyły widząc ucieczkę brudnej i ślepej trzody produktywności z antykwariatów list dyskusyjnych Yahoo zamykanych przez wiecznego klucznika kłódek,

które w nędzy domyślnych motywów skórki PHPbb by Przemo przedstawiały treści przelewane z niebiańskiego złotokapa, płynąc poprzez czytniki RSS na ketaminowym tripie,

które kurwiły się o miejsce na toplistach kliknij tutaj kliknij tutaj kliknij tutaj i znikały w głodzie i nienasyceniu nie zostawiając po sobie nic prócz krótkich wzmianek w sobie podobnych miejscach,

które pod wpływem metaklefedronu na sucho jebały się nagie i drżące w odbyty atencji, żebrząc o przestrzeń na Micropedii by jakiś aktywny cherubinek z gimbazy zatrzymał się w ich forach i listach dyskusyjnych,

które padały na nowotwór jedna po drugiej na kolana w beznadziei modląc się o łaskę i litość Chronicznego Braku Czasu i które pozostawiały w samotności jaką daje wysypisko śmieci,

widziałem najlepsze mikronacje mego pokolenia zniszczone stagnacją, nieaktywne pozbawione inicjatyw wiejące chujem.