Topics

Wandea Ludu - Radio Janusz presenta: ¡Baila como Chávez! #wandealudu

wandystan@wandystan.groups.io Integration <wandystan@...>

Polyna

W dniu 06.09.2019 o 21:09, wandystan@wandystan.groups.io Integration pisze:
Nowe nagranie w Radiu Janusz. Odsłuchaj w serwisie <http://wandea.wandystan.eu/2946>.
Aaargh, myślałam że się pełny artykuł wyświetli i na LD. Pupka, coś zjebałeś…

Przeklejam go więc tutaj.

* * *

¡Baila como Chávez! to składanka 16 starannie wyselekcjonowanych utworów na cześć Hugo Cháveza, Nicolása Maduro i rewolucji boliwariańskiej. Wykonują je artyści zarówno wenezuelscy – tacy jak Hany Kauam, kompozytor i piosenkarz arabsko-libańskiego pochodzenia, czy też Rodbexa, sekretarz generalna młodzieżówki chavistowskiej – jak i zagraniczni – amerykański duet hip-hopowy Rebel Diaz, oraz hiszpański zespół Ska-P. Album zawiera około godzinę muzyki należącej do tak różnych gatunków jak m. in. reggaetón, hip-hop, soca, ska punk, a nawet norteño.

Lista utworów:

1. Juntos podemos más (tema oficial de la campaña presidencial de Nicolás Maduro 2018)
2. Dame pa' Matala, Baroni, MC Marabino y Bituaya – Un solo corazón Venezuela
3. No Podrán – Chávez es otro beta
4. Hany Kauam, Los Cadillacs y Omar Enrique – Chávez eres tú
5. Sistema Sonoro Tiuna feat. Ariana, James Lakay y Akilin – Somos caribe
6. Oromashis – Chávez para siempre, Maduro Presidente
7. Baliko y Yustin – Yo te lo juro, mi voto es pa' Maduro
8. Tony Reggue – Chávez te lo juro, mi voto es pa' Maduro
9. Rebel Diaz – Work Like Chavez
10. Arte y Esencia – Hijo de lobo caza
11. Pelon Flow feat. Baby Wil y Victor – Chávez va a ganar
12. Rodbexa – Chávez un Libertador
13. Ska-P – El Libertador
14. Corrido a Hugo Chávez
15. Cristina Maica – Vamos todos con Maduro
16. Hugo Chávez – Por aquí pasó (Pablo Guzmán remix)

POBIERZ <<<
http://media.wandystan.eu/audio/VA%20-%20%C2%A1Baila%20como%20Ch%C3%A1vez!%20(2019).zip

* * *

Rodzyn?

Story tajm: stworzenie tej składanki wynikło z pewnego shitstormu o Nicolása Maduro w innych zakątkach Internetu. Aby jakoś od niego odpocząć, postanowiłam poszukać jakiejś muzyki chavistowskiej, i trafiłam tym samym na stronę radia Alba Ciudad gdzie znalazłam dwie kolekcje ‘40 canciones para Chávez’ i ‘76 canciones para Chávez y Maduro’.

https://albaciudad.org/2012/09/cuarenta-canciones-de-la-campana-para-descargar/
https://albaciudad.org/2013/03/50-canciones-para-la-campana-por-chavez-y-maduro/

Początkowo chciałam stworzyć z tego audycję dla Radia Janusz, ale nie mogłam znaleźć żadnych informacji na temat większości wykonawców, więc nie mogłabym za wiele o utworach powiedzieć. Tak więc zmieniłam koncepcję, dodałam jeszcze kilka utworów których nie chciałam wcześniej włączyć do audycji (plejlista do niej liczyła 10 utworów), i wydałam wszystko jako składankę pod brandem ‘Radio Janusz presenta’.

Myślę, że jest ona przystępniejsza dla wszystkich którym nie chciałoby się słuchać wszystkich 116 piosenek jakie udostępniło radio Alba Ciudad. Niektóre z nich na mojej składance są też w nieco lepszej jakości niż w tamtych kolekcjach.

W dniu 06.09.2019 o 21:30, Polyna pisze:
Rodzyn?
Nie?

No to nie.

W dniu 12.09.2019 o 14:30, Polyna pisze:
W dniu 06.09.2019 o 21:30, Polyna pisze:
Rodzyn?
Nie?

No to nie.
Jak nie jak tak. Ja wiem, że już nie ma takich raportów SB jak kiedyś, ale wypadało by spojrzeć, kto zassał.

HW

Polyna

W dniu 13.09.2019 o 19:19, Helmut Walterycz pisze:
ale wypadało by spojrzeć, kto zassał.
KLdsI nie prowadzi niestety takiej ewidencji, dlatego muszę polegać wyłącznie na fidbeku.

W dniu 13.09.2019 o 19:28, Polyna pisze:
W dniu 13.09.2019 o 19:19, Helmut Walterycz pisze:
ale wypadało by spojrzeć, kto zassał.
KLdsI nie prowadzi niestety takiej ewidencji
Ale z logów wynika, że pobrały to jakieś ~3 osoby. W tym jedna posługująca się systemem operacyjnym identyfikującym się jako ‘Intel Mac OS X 10_14_5’. Zgaduję że jest to Ef Bi Aj które chce mnie wsadzić po tym za piractwo.