Topics

Wandea Ludu - Radio Janusz presenta: ¡Baila como Chávez! #wandealudu

wandystan@wandystan.groups.io Integration <wandystan@...>

Polyna

W dniu 06.09.2019 o 21:09, wandystan@wandystan.groups.io Integration pisze:
Nowe nagranie w Radiu Janusz. Odsłuchaj w serwisie <http://wandea.wandystan.eu/2946>.
Aaargh, myślałam że się pełny artykuł wyświetli i na LD. Pupka, coś zjebałeś…

Przeklejam go więc tutaj.

* * *

¡Baila como Chávez! to składanka 16 starannie wyselekcjonowanych utworów na cześć Hugo Cháveza, Nicolása Maduro i rewolucji boliwariańskiej. Wykonują je artyści zarówno wenezuelscy – tacy jak Hany Kauam, kompozytor i piosenkarz arabsko-libańskiego pochodzenia, czy też Rodbexa, sekretarz generalna młodzieżówki chavistowskiej – jak i zagraniczni – amerykański duet hip-hopowy Rebel Diaz, oraz hiszpański zespół Ska-P. Album zawiera około godzinę muzyki należącej do tak różnych gatunków jak m. in. reggaetón, hip-hop, soca, ska punk, a nawet norteño.

Lista utworów:

1. Juntos podemos más (tema oficial de la campaña presidencial de Nicolás Maduro 2018)
2. Dame pa' Matala, Baroni, MC Marabino y Bituaya – Un solo corazón Venezuela
3. No Podrán – Chávez es otro beta
4. Hany Kauam, Los Cadillacs y Omar Enrique – Chávez eres tú
5. Sistema Sonoro Tiuna feat. Ariana, James Lakay y Akilin – Somos caribe
6. Oromashis – Chávez para siempre, Maduro Presidente
7. Baliko y Yustin – Yo te lo juro, mi voto es pa' Maduro
8. Tony Reggue – Chávez te lo juro, mi voto es pa' Maduro
9. Rebel Diaz – Work Like Chavez
10. Arte y Esencia – Hijo de lobo caza
11. Pelon Flow feat. Baby Wil y Victor – Chávez va a ganar
12. Rodbexa – Chávez un Libertador
13. Ska-P – El Libertador
14. Corrido a Hugo Chávez
15. Cristina Maica – Vamos todos con Maduro
16. Hugo Chávez – Por aquí pasó (Pablo Guzmán remix)

POBIERZ <<<
http://media.wandystan.eu/audio/VA%20-%20%C2%A1Baila%20como%20Ch%C3%A1vez!%20(2019).zip

* * *

Rodzyn?

Story tajm: stworzenie tej składanki wynikło z pewnego shitstormu o Nicolása Maduro w innych zakątkach Internetu. Aby jakoś od niego odpocząć, postanowiłam poszukać jakiejś muzyki chavistowskiej, i trafiłam tym samym na stronę radia Alba Ciudad gdzie znalazłam dwie kolekcje ‘40 canciones para Chávez’ i ‘76 canciones para Chávez y Maduro’.

https://albaciudad.org/2012/09/cuarenta-canciones-de-la-campana-para-descargar/
https://albaciudad.org/2013/03/50-canciones-para-la-campana-por-chavez-y-maduro/

Początkowo chciałam stworzyć z tego audycję dla Radia Janusz, ale nie mogłam znaleźć żadnych informacji na temat większości wykonawców, więc nie mogłabym za wiele o utworach powiedzieć. Tak więc zmieniłam koncepcję, dodałam jeszcze kilka utworów których nie chciałam wcześniej włączyć do audycji (plejlista do niej liczyła 10 utworów), i wydałam wszystko jako składankę pod brandem ‘Radio Janusz presenta’.

Myślę, że jest ona przystępniejsza dla wszystkich którym nie chciałoby się słuchać wszystkich 116 piosenek jakie udostępniło radio Alba Ciudad. Niektóre z nich na mojej składance są też w nieco lepszej jakości niż w tamtych kolekcjach.

W dniu 06.09.2019 o 21:30, Polyna pisze:
Rodzyn?
Nie?

No to nie.

W dniu 12.09.2019 o 14:30, Polyna pisze:
W dniu 06.09.2019 o 21:30, Polyna pisze:
Rodzyn?
Nie?

No to nie.
Jak nie jak tak. Ja wiem, że już nie ma takich raportów SB jak kiedyś, ale wypadało by spojrzeć, kto zassał.

HW

Polyna

W dniu 13.09.2019 o 19:19, Helmut Walterycz pisze:
ale wypadało by spojrzeć, kto zassał.
KLdsI nie prowadzi niestety takiej ewidencji, dlatego muszę polegać wyłącznie na fidbeku.

W dniu 13.09.2019 o 19:28, Polyna pisze:
W dniu 13.09.2019 o 19:19, Helmut Walterycz pisze:
ale wypadało by spojrzeć, kto zassał.
KLdsI nie prowadzi niestety takiej ewidencji
Ale z logów wynika, że pobrały to jakieś ~3 osoby. W tym jedna posługująca się systemem operacyjnym identyfikującym się jako ‘Intel Mac OS X 10_14_5’. Zgaduję że jest to Ef Bi Aj które chce mnie wsadzić po tym za piractwo.

Helmut Herakliusz van der Pohl

W tym jedna posługująca się systemem operacyjnym identyfikującym się jako ‘Intel Mac OS X 10_14_5’. Zgaduję że jest to Ef Bi Aj które chce mnie wsadzić po tym za piractwo.
Nie myli się towarzyszka, właśnie wysyłamy na miejsce kuter patrolowy aby dokonać taktycznego abordażu. Piractwo to straszna sprawa.