Topics

Wandea Ludu - Wybory do Churału Ludowego #wandealudu

wandystan@wandystan.groups.io Integration <wandystan@...>

Wybory do Churału Ludowego

By Jezus Ipanienko

Wybory

Towarzyszki i Towarzysze,

Zapraszamy do oddania głosu w wyborach do Churału Ludowego!

Wybory Cenzora - Lokal "A"

Wybory Pretora - Lokal "B"

Wybory Trybuna - Lokal "C"

Przypominamy, że głosowanie trwa od 31.03.2018 do 01.04.2018.

Alojzy Pupka

Towarzyszki!
Towarzysze!

Zachęcam do oddawania na mnie głosów w wyborach Trybuna. Mam na tym stanowisku spore doświadczenie i oczywiście czasem zaliczałem wpadki, ale generalnie rzadziej niż częściej. Nie będę obiecywał gruszek na wierzbie – postaram się wypełniać swoje obowiązki poprawnie i sumiennie, projekty będę zgłaszał jeśli mi się uda wreszcie dokończyć coś z tego co od dawna mam w draftach, np. reformę ordynacji, albo ustawę o rehabilitacji wykolejeńców. Co jednak co najmniej równie ważne, to mój kontrkandydat. Nasza konstytucja ani nasza ordynacja nie zakazują rzecz jasna łączenia prezydentury z funkcją Trybuna, miało to już kilkakrotnie zresztą miejsce. Wydaje mi się jednak (i mam nadzieję że podzielicie moją opinię), że powinna to być ostateczność, a nie standardowa praktyka. Państwo wyszło z dołka aktywności, więc Trybunem powinien zostać ktoś inny niż Drogi Lider. Gdyby zgłosił się inny akceptowalny dla mnie kandydat, poparłbym go. Ale sam też jestem w stanie pokierować okrętem „Churał” przez morza procedur. Dlatego raz jeszcze, zapraszam do urn i zachęcam do skreślania Alojzego Pupki.

Szcziszczat wybory!
Szcziszczat Szczandystan!

Jezus Ipanienko

Oddaję głos na mojego kontrkandydata w wyborach na urząd Trybuna. Towarzyszkom i Towarzyszom polecam również kandydaturę towarzysza Pupki. Wypierdalać!

Oddaję głos na mojego kontrkandydata w wyborach na urząd Trybuna. Towarzyszkom i Towarzyszom polecam również kandydaturę towarzysza Pupki. Wypierdalać!
:o

Jestem jak Marysia, lekko w szoku. Żadnej brudnej walki? Żadnych
zapasów w błocie? Obrzucania gównem?!
Co to za wybory ;/

Kiślu! Kiślu

kakaowe oczko