Topics

Wandea Ludu - Wyniki wyborów prezydenckich #wandealudu

wandystan@wandystan.groups.io Integration <wandystan@...>

Wyniki wyborów prezydenckich

By Ludowa Komisja Wyborcza

Ludowa Komisja Wyborcza

Po przeliczeniu głosów w urnach, podajemy wyniki wyborów na prezydenta Mandragoratu Wandystanu odbywających się 28-29 lipca 2018 do publicznej wiadomości:

Do głosowania uprawnionych było 8 osób. Oddano 6 głosów. Oznacza to, że frekwencja wyniosła 75%.

Oddano:

  • za Polyną − 5 głosów,
  • przeciw Polynie − 1 głos.

Oznacza to, że prezydentem wybrana została tow. Polyna.

Wypierdalać!

Alojzy Pupka

pon., 30 lip 2018 o 00:10 wandystan@wandystan.groups.io Integration
<wandystan@wandystan.groups.io> napisał(a):

Oznacza to, że prezydentem wybrana została tow. Polyna.
WYPIERDALAĆ!

Pełni nadziei patrzymy w przyszłość. Nie mam wątpliwości, że czeka nas
kadencja która będzie pasmem sukcesów i zapisze się w dziejach
Mandragoratu złotymi zgłoskami.

Jezus Ipanienko

Życzę zarówno mojej poprzedniczce jak i mojej następczyni samych sukcesów w drogim liderowaniu Wandystanowi!

Pełni nadziei patrzymy w przyszłość. Nie mam wątpliwości, że czeka nas
kadencja która będzie pasmem sukcesów i zapisze się w dziejach
Mandragoratu złotymi zgłoskami.
Don’t be so sarcastic, smartass.

pon., 30 lip 2018 o 01:23 Paulina Laura Emilia <vilene@...> napisał(a):

Don’t be so sarcastic, smartass.