Topics

Wandocyklika "Du musst säen, säen, säen!"

Raul Urban III

Baszta Radagasta, 26 lutego 2020

Du musst säen, säen, säen!

Geliebte Genossen!

W Precelurbańsku mówili potem, że ten człowiek przyszedł od Bramy
Wandopolskiej. Że w ręku trzymał stokfisza i że głośno trąbił na wuwuzeli.
Kto by jednak słuchał ludzi z Precelurbańska, prawda? Zwykle kiepsko widzą,
słuch też mają do niczego, a nosa do ryb nie mają w ogóle. Tak więc nie
poświęcajcie swej uwagi na czcze plotki.

Nie będę ukrywał, że mój wandyfikat rozpoczyna się w czasie, który nie jest
najłatwiejszy. Nowy Ojciec Świecki po tak długim urzędowaniu poprzedniego
ma dość duże buty do wypełnienia. Trudno też nie wpaść, jak wielu Ojców
Świeckich, w pułapkę wielkich planów, które następnie nie są realizowane.
Będę o tym pamiętać jednak uważam że pewne zmiany są potrzebne, trzeba je
też dobrze zaplanować. Postaram się je rozłożyć w czasie aby uniknąć
przedwczesnego wypalenia i dołożę swoich starań, aby je wprowadzić w życie.

Ustępujący Ojciec Świecki Wziernik V ogłosił, po latach oczekiwań reformę
Kodeksu. Choć nie było chyba osoby, która pilniej jej wyczekiwała niż ja,
to nie sposób nie zauważyć, że była ona nieco spóźniona, bo v-świat pod
który była pisana różni się dość znacząco od świata obecnego. Nie wykluczam
zatem, że w jakimś średnio bliskim czasie mogą nastąpić dalsze reformy -
poprzedzone niewątpliwie konsultacjami, a jeżeli będzie taka wola i moc
wśród Wiernych - również Soborem.

Jak przekazuje zacny Asmodeusz w pismach, Wanda "powiedział do Krystyny:
"Tak dłużej nie może być! Jak oni żyją bez ogórków?!" Jak słusznie zauważył
tow. Wanda, bez ogórków się nie da żyć.I dlatego też ogórki będą ważną
częścią, jeżeli nie symbolem mojego wandyfikatu. Eingelegte Gurken,
Essiggurken, Gurkensalat. Żaden wierny nie odejdzie nienakarmiony od bram
Kasztelu Gandalfa.

Pierwszym jednak zadaniem, które w spadku pozostawił nieprzecenialny
Wziernik V jest reorganizacja Archiwandezji, które jego ostatnią bullą
zostały zaorane. Nie da ukryć się, że podział ten wymagał głębokich
aktualizacji, które mam nadzieję przeprowadzić wkrótce. W mojej uwadze,
poza Archiwandezjami pozostaje również nieco zapomniana instytucja
protonatów personalnych, która niewątpliwie zostanie uwzględniona w nowym
podziale terytorialnym. W swoich reformach chcę kierować się jednocześnie
potrzebą zmian jak i tradycją - która z pewnością będzie uwzględniana,
choć może w bardziej twórczy sposób niż do tej pory. Przestrogą i wskazówką
będą mi słowa Paryża Kadafiego VII-go, który mówił "lepsze trzy nowe
Protonaty w ramach istniejących Archiwandezji, aniżeli te drugie jakieś
nowe".

Ze smutkiem dostrzegam, że ostatnie Konklawe nie przyciągnęło szerszych
grup wiernych, ani nawet zainteresowanych spoza Kościoła. Udział bardzo
nielicznych wiernych spoza granic Wandystanu wskazuje na niepokojący trend
zanikania wpływów ŚKW w Mikroświecie. Jest to trend który trzeba odwrócić,
zawsze bowiem Świecki Kościół Wandejski był instytucją przekraczającą
granice i podziały narodowe. Nowa akcja misjonarska jest niewątpliwie
wskazana. Będę nad tym zagadnieniem rozmyślał i liczył, że Duch Świecki
ześle mi rozwiązanie.

Na koniec zwracam się do Tych, którzy ze zdziwieniem nie dostrzegą w
Wandocyklice tej wskazówek dotyczących wiary czy szerszych duchowych
odniesień do problemów dnia bieżącego. Tym mogę przypomnieć, że choć w
jedną noc Gnomi klimat zmieniono, to jednakże Pośpiech wskazany jest wśród
dawnych obywateli Scholandii, a nie przy ogłaszaniu encyklik. Na wszystko
przyjdzie pora. Myśłę, że przed apokalipsą zapowiedzianą przez św.
Włodzimierza zdążymy, choć jeden władca ma już korony Scholandzką i
Dreamlandzkę, to Leblandzkiej jeszcze mu do kompletu brakuje. Tak wiec mamy
cajt.

Bądźcie wandni i chrupcie ogórki. Choćby salzarme.

--
{☆} Raul Urban III

Polyna <polyna@...>

W dniu 26.02.2020 o 00:23, Raul Urban III pisze:
Du musst säen, säen, säen!
Eskon saaun, piiun paaun, neekeri sanoi,
nyt minä lähden tästä kylästä pois.

a nosa do ryb nie mają w ogóle. Tak więc nie
poświęcajcie swej uwagi na czcze plotki.
Czcze płotki?

I dlatego też ogórki będą ważną
częścią, jeżeli nie symbolem mojego wandyfikatu. Eingelegte Gurken,
Essiggurken, Gurkensalat.
I Magdalena Ogórek zarządzająca pralniami magdaleńskimi.

Pierwszym jednak zadaniem, które w spadku pozostawił nieprzecenialny
Wziernik V jest reorganizacja Archiwandezji, które jego ostatnią bullą
zostały zaorane.
A także mocno zmasakrowane i ZGWAŁCONE ANALNIE przez LOGIKĘ i FAKTY.

Ze smutkiem dostrzegam, że ostatnie Konklawe nie przyciągnęło szerszych
grup wiernych, ani nawet zainteresowanych spoza Kościoła.
I dymiliśmy dla nikogo na pustym placu. Śc. Greta nie pochwala za takie uwalnianie CO₂ do atmosfery.

Jest to trend który trzeba odwrócić
Jakaś mała sierpomłocjata na Rotrców myślę by była dobrym rozwiązaniem.

Nowa akcja misjonarska jest niewątpliwie wskazana.
Misjonarska to heteryzm. Akcja nożycowa: to brzmi dumnie.

Bądźcie wandni i chrupcie ogórki. Choćby salzarme.
Salazarne? Uuuuu, odchylenie korporacjonistyczno-katofaszystowskie.

Raul Urban III

Czołem Polyna!

Eskon saaun, piiun paaun, neekeri sanoi,
nyt minä lähden tästä kylästä pois.
Salivili hipput tupput täppyt
Äppyt tipput hilijalleen

Czcze płotki?
Będą spożyte i wypłukane!

I Magdalena Ogórek zarządzająca pralniami magdaleńskimi.
Różne były pomysły na świeckich świata realnego, być może i ten trzeba
przeanalizować.

A także mocno zmasakrowane i ZGWAŁCONE ANALNIE przez LOGIKĘ i FAKTY.
Nic mi o tym nie wiadomo, ale spytajcie Pupkę, on będzie wiedział kogo
ostatnio zgwałcił analnie.

I dymiliśmy dla nikogo na pustym placu. Śc. Greta nie pochwala za takie
uwalnianie CO₂ do atmosfery.
Dym wypuszczany podczas konklawe to czysty wodór, barwiony lampami
świecącymi na niego w odpowiednim kolorze. Neutralne dla efektu
cieplarnianego.

Jakaś mała sierpomłocjata na Rotrców myślę by była dobrym rozwiązaniem.
Tylko mała?

Misjonarska to heteryzm. Akcja nożycowa: to brzmi dumnie.
Jak misjonarska to heteryzm dla was to współczuję wąskich doświadczeń!

Salazarne? Uuuuu, odchylenie korporacjonistyczno-katofaszystowskie.
Czy my jesteśmy bandą pierdolonych Luzytanów?

--
{☆} Raul Urban III

Polyna <polyna@...>

W dniu 26.02.2020 o 01:49, Raul Urban III pisze:
Salivili hipput tupput täppyt
Äppyt tipput hilijalleen
Jo lå, lå e lå e lå, lå e lå a.

Nic mi o tym nie wiadomo, ale spytajcie Pupkę, on będzie wiedział kogo
ostatnio zgwałcił analnie.
Pupkełe to Benjamin Shakiro?

Dym wypuszczany podczas konklawe to czysty wodór
Wiecie ile energii musiało pójść na jego elektrolizę? Z pięć prętów paliwowych, a w Ciprofloksji nie ma już za dużo miejsca na składowanie odpadów radioaktywnych!

Tylko mała?
Sierpomłocjata o jeszcze nieustalonej wielkości.

Ale duża oczywiście była by dużo lepsza, fakt!

Jak misjonarska to heteryzm dla was to współczuję wąskich doświadczeń!
Nie mam doświadczeń heterystycznych, sory.

Czy my jesteśmy bandą pierdolonych Luzytanów?
No właśnie?

[...]
Nosa do ryb to nie mają kompletnie. Kiedyś w centrali rybnej w Wandopolu nabyłem czerniaka, a emerytowany wychowanek Rotoru Precelurbańsk mówi mi "dziwnie wygląda, wyrzuć". Wszyscy wiedzą, że najlepsze zupy rybne tylko w centralach rybnych Perunary. A kto ma problemy ze zrozumieniem, kuchnia Engels III serwuje poetycką zupkę na rybich łbach.

Rybnie a poetycko,

Jezus Ipanienko

Dživną iže Papas Švieckas nėpšytačas ščupakų skurvysynų, a je pšytačaną
rybas plotkas. Je viadomas u kręgų rybębranijų iže rybas plotkas nėje rybas
smačnas a zdravas. Čia rybas nėsmačnas a nėzdravas je rybas vąndnas? Iz
drugų stranų je ščupakas skurvysynas zarūvnas smačnas a zdravas. Čia takas
rybas je vąndniėjšas? Kierujū pytanias dla Papas Švieckas.

A najliėpšas zūpas rybnas je zūpas-kremas vęngožas, pravdživių rarytas u
Ježierų Aškuškų (Zapadnijas Krakozias). Probūjčiu inoras!

W dniu śr., 26.02.2020 o 22:28 Helmut Walterycz <llll@...> napisał(a):

[...]

(-) Jezus Pedael Ipanienko-Ingawaar

Raul Urban III

Czołem Helmut,

Nosa do ryb to nie mają kompletnie. Kiedyś w centrali rybnej w Wandopolu
nabyłem czerniaka, a emerytowany wychowanek Rotoru Precelurbańsk mówi mi
"dziwnie wygląda, wyrzuć".
Powstrzymam się od kommemtiren bo ten wandyfikat jest piłkokopano obojętny.

--
RU3

Raul Urban III

Czołem Ipanienko!

[...]
Serfecznie pozdrawiam gläubigen z Krakossien!

Zagadnienie istotne, żeby nie powiedzieć ważkie - zasługuje na staranne pochylenie się nad nim. Odpowiedzieć postaram się szerzej dziś wieczorem.

Wandosławię!

--
RU3

Polyna <polyna@...>

W dniu 27.02.2020 o 15:48, Raul Urban III pisze:
Powstrzymam się od kommemtiren bo ten wandyfikat jest piłkokopano obojętny.
A już miałam nadzieję, że nowy Papst będzie zwalczał odchylenie futbolistyczne w Świeckim Kościele.

Raul Urban III

Czołem Polyna!

A już miałam nadzieję, że nowy Papst będzie zwalczał odchylenie
futbolistyczne w Świeckim Kościele.
To właśnie rozumiem przez obojętność - futbolizm nie ma miejsca w ŚKW.

--
RU3

Polyna <polyna@...>

W dniu 27.02.2020 o 16:41, Raul Urban III pisze:
To właśnie rozumiem przez obojętność - futbolizm nie ma miejsca w ŚKW.
I bardzo słusznie. Futbol był zawsze siedliskiem postaw reakcjonistycznych, nacjonalistycznych i antykomunistycznych (wyjątek: FC St. Pauli, ale jak sama nazwa wskazuje to wyjątek). Sama chciałam kiedyś zakazać go w Winnicy-Radziecku, ale nie chciałam nikomu zabierać przyjemności zabawy winnickimi klubami w X11 (czy czego tam teraz używacie*), więc tego w końcu nie zrobiłam.

* inb4 „Waylanda, hehe”

Jezus Ipanienko

A co z klubami HAPOEL?

Ale w sumie to syjoniści więc się zeruje xD

W dniu czw., 27.02.2020 o 16:50 Polyna <polyna@...> napisał(a):

[...]

W dniu 27.02.2020 o 17:41, Jezus Ipanienko pisze:
A co z klubami HAPOEL?
Wogle co ja czytam:

To jednak nic w porównaniu z innymi „wyczynami" kiboli Hapoelu.
Lokalnego rywala Maccabi Tel Awiw nazywają nazistami i śpiewają, że powinni zginąć w Holokauście.

https://www.przegladsportowy.pl/pilka-nozna/europuchary/liga-europy/legia-hapoel-hapoel-znienawidzeni-przez-kibicow-innych-izraelskich-klubow/c7tcbcy

Nawet w izraelskim futbolu można znaleźć „Żydzi do gazu” xD.

W dniu 27.02.2020 o 16:49, Polyna pisze:
[...]

Obecnie grają: Synowie Wandy, Żółta Gwiazda Gagariny, Biomasa Wandopol, Maozedonia Sangjang, Dymano GWS oraz Kumkwaty Wałbrzych. Okrzyków o powrocie do czasów Mit Milan zur Gas się nie wznosi.

Postawy reakcjonistyczne to w bardziej prezentują w tym momencie antyfutboliści. Futbolizm był etapem chwili, a nie 'erezją.

--

zniesmaczony

Helmut Walterycz

W dniu 27.02.2020 o 17:41, Jezus Ipanienko pisze:
A co z klubami HAPOEL?

Ale w sumie to syjoniści więc się zeruje xD
Zaraz dojdziemy do AKS Zły i papa zaatakuje całą siłą ognia jak polska policja starego Franza Maurera.

--

Verflüchte Bayern München

Polyna <polyna@...>

W dniu 27.02.2020 o 18:08, Helmut Walterycz pisze:
Zaraz dojdziemy do AKS Zły
Ohui, najgorzej xD.

Raul Urban III

Czołem Ja!
Odpowiedzieć postaram się szerzej dziś wieczorem.
Nie wyrobię się, odpowiedź pojawi się jakoś na weekendzie.

--
RU3

Raul Urban III

Czołem!
Zaraz dojdziemy do AKS Zły i papa zaatakuje całą siłą ognia jak polska
policja starego Franza Maurera.
Papa ma wszystkie realne kluby soccerowe głęboko w poważaniu.

Zachęcam wszystkich dyskutujących o realnej kopanej do zastanowienia się
dlaczego popadliście w taki heteroseksualizm i jak z tego wyjść.

--
RU3

Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>

czw., 27 lut 2020 o 23:23 Raul Urban III <@ru3>
napisał(a):
Zachęcam wszystkich dyskutujących o realnej kopanej do zastanowienia się
dlaczego popadliście w taki heteroseksualizm i jak z tego wyjść.

ŚWIECKIE SŁOWA!!!

czw., 27 lut 2020 o 22:23 Raul Urban III <@ru3>
napisał(a):

Papa ma wszystkie realne kluby soccerowe głęboko w poważaniu.

Zachęcam wszystkich dyskutujących o realnej kopanej do zastanowienia się
dlaczego popadliście w taki heteroseksualizm i jak z tego wyjść.
Kto mnie zna, ten wie, że szmacianka kopana jest mi absolutnie obca
i niesympatyczna, ale mimo wszystko stoję na stanowisku, że ładne nazwy
małych klubów, albo jakaś egzotyka piłkarska, bywają słuszne i wandne.

https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/1/17/Tractor_Sazi_F.C._Logo.svg

There are a lot of popular marches for Tractor S.C. but 'Tiraxtur
iftixarımız'
('Tractor is our pride'), created and implemented in 2012, was chosen as
the official anthem.