Topics

Wandocyklika "Du musst säen, säen, säen!"

Alojzy Pupka

czw., 27 lut 2020 o 15:50 Polyna <polyna@...> napisał(a):

w X11 (czy czego tam teraz
używacie*)
* inb4 „Waylanda, hehe”
Tfw z ciekawości sprawdziłem jaką mam wersję X.Org i się okazuje, że
jest tak stara, że już nie maintainowana :|
Ehh, kolejny powód żeby wreszcie się przeinstalować ;/

czw., 27 lut 2020 o 14:48 Raul Urban III <@ru3>
napisał(a):

Nosa do ryb to nie mają kompletnie. Kiedyś w centrali rybnej w Wandopolu
nabyłem czerniaka, a emerytowany wychowanek Rotoru Precelurbańsk mówi mi
"dziwnie wygląda, wyrzuć".
Powstrzymam się od kommemtiren bo ten wandyfikat jest piłkokopano obojętny.
Z tego co mi wiadomo, Rotor P. ma nie tylko sekcję kopaną. Działa tam
też klub atletów płci obojga ćwiczących odmach girią, grupa
zapaśniczek sambo i – oczywiście – prężna drużyna rezerwistów
zaprawionych w tankowym biathlonie, znanych z tego, że w 2013
zastąpili kontuzjowaną drużynę z Kazachstanu na mistrzostwach i
zdobyli zaszczytne drugie miejsce[1]. Tak więc Wasza Świeckojebliwość
nie ma powodu z góry zakładać, że tu się coś o jakichś sokkerzystach
gada...

[1] https://player.vgtrk.com/iframe/video/id/662283/start_zoom/true/showZoomBtn/false/sid/russiatv/?acc_video_id=episode_id/662283/video_id/662283/brand_id/62105

śr., 26 lut 2020 o 15:21 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Pupkełe to Benjamin Shakiro?
Moja twarz jest malutka, a fapfolder pęka w szwach od zdjęć st00pek
Magdaleny Cimerio-Hassas

w Ciprofloksji nie ma już za dużo miejsca na składowanie
odpadów radioaktywnych!
Myślę, że tzw. II Księstwo S***cji z przyjemnością anektuje taki
ładunek, jeśli tylko wmówimy im, że mogą sobie z tego usypać kolejne
piksele na mapie...

śr., 26 lut 2020 o 00:50 Raul Urban III <@ru3>
napisał(a):

Eskon saaun, piiun paaun, neekeri sanoi,
nyt minä lähden tästä kylästä pois.
Salivili hipput tupput täppyt
Äppyt tipput hilijalleen
Mannerheim, Stalin, go, go, go
Ryti ja Molotov, go, go, go
Molotov ja Stalin, go, go, go
Molotov ja Mannerheim, go, Ryti, go

Talvisota-rock, Talvisota-rock

I Magdalena Ogórek zarządzająca pralniami magdaleńskimi.
Różne były pomysły na świeckich świata realnego, być może i ten trzeba
przeanalizować.
Byle Ojciec Świecki analizował na pokładzie poduszkowca OLW „Leszek
Miller”, to wszystko mu wybaczymy!

A także mocno zmasakrowane i ZGWAŁCONE ANALNIE przez LOGIKĘ i FAKTY.
Nic mi o tym nie wiadomo, ale spytajcie Pupkę, on będzie wiedział kogo
ostatnio zgwałcił analnie.
Dementuję, jakobym był Logiką i/lub Faktami.

śr., 26 lut 2020 o 00:05 Polyna <polyna@...> napisał(a):

Eskon saaun, piiun paaun, neekeri sanoi,
nyt minä lähden tästä kylästä pois.
PERKELE!
Ależ to jest pieniężny ełrodęsik, któregom nie znał!
Jakby komuś się nie chciało szukać po lyricsach i rozważać, który z
czterech miksów zamieszczonych na singlu najbardziej podchodzi pod
machanie ręką uzbrojoną w białą rękawiczkę, to zapodaję:
https://invidio.us/watch?v=PFhe7EmtQc0

wt., 25 lut 2020 o 23:23 Raul Urban III <@ru3>
napisał(a):

Jak przekazuje zacny Asmodeusz w pismach, Wanda "powiedział do Krystyny:
"Tak dłużej nie może być! Jak oni żyją bez ogórków?!" Jak słusznie zauważył
tow. Wanda, bez ogórków się nie da żyć.I dlatego też ogórki będą ważną
częścią, jeżeli nie symbolem mojego wandyfikatu. Eingelegte Gurken,
Essiggurken, Gurkensalat. Żaden wierny nie odejdzie nienakarmiony od bram
Kasztelu Gandalfa.
Jak wiadomo wszelkie pikle, korniszony i ogórki konserwowe pochodzą z
Wysp Dziewiczych, natomiast dumnym ziomkiem Idrisa Debego są ogórki
poddane tradycyjnemu procesowi domowego kiszenia w słojach lub
kamionkowych garncach. Co nie zmienia faktu, że i takiego z pierwszej
kategorii schrupałbym ze smakiem.

Pierwszym jednak zadaniem, które w spadku pozostawił nieprzecenialny
Wziernik V jest reorganizacja Archiwandezji, które jego ostatnią bullą
zostały zaorane. Nie da ukryć się, że podział ten wymagał głębokich
aktualizacji, które mam nadzieję przeprowadzić wkrótce.
Tak trzeba! Trzymamy za słowo i czekamy niecierpliwie.

nieco zapomniana instytucja
protonatów personalnych, która niewątpliwie zostanie uwzględniona w nowym
podziale terytorialnym.
Oidp protonaty personalne miały działać z założenia
poza-terytorialnie, być do zadań specjalnych, czy do
wewnątrzkościelnych ruchów ponadnarodowych.

Ze smutkiem dostrzegam, że ostatnie Konklawe nie przyciągnęło szerszych
grup wiernych, ani nawet zainteresowanych spoza Kościoła. Udział bardzo
nielicznych wiernych spoza granic Wandystanu wskazuje na niepokojący trend
zanikania wpływów ŚKW w Mikroświecie.
Trend niewątpliwie występuje i jest niepokojący i trzeba działać, ale
dla pełniejszego obrazu muszę zaznaczyć, że konklawe sprzed lat, na
których pojawiało się wiele osób z zaświatów, nie brały się znikąd –
jako MC zawsze intensywnie i natarczywie dobijałem się do takich pół-,
czy wręcz 4/5-martwych wiernych, a także do potencjalnych wiernych
wcześniej niezadeklarowanych. Nie mam braku takich działań za złe
tegorocznemu MC, bo zdaje się, że czasu miał mało, ale też nie dziwne
że bez akcji bezpośredniego molestowania żywych trupów, pojawili się
tylko ci, którym szczerze zależało.

choć w
jedną noc Gnomi klimat zmieniono, to jednakże Pośpiech wskazany jest wśród
dawnych obywateli Scholandii, a nie przy ogłaszaniu encyklik.
Zaprawdę! Pośpiech wskazany jest niemal wyłącznie przy łapaniu rzownic
karuntumiańskich.

Polyna <polyna@...>

PERKELE!
Ależ to jest pieniężny ełrodęsik, któregom nie znał!
…o rasistowskich lajriksach które zupełnie przeleciały nad głową włoskim producentom!

pt., 28 lut 2020 o 19:24 Polyna <polyna@...> napisał(a):

…o rasistowskich lajriksach które zupełnie przeleciały nad głową włoskim
producentom!
Oooo, rozwińcie towarzyszko, bo nie sprawdzałem tłumaczeń ani nic!

Polyna <polyna@...>

Oooo, rozwińcie towarzyszko, bo nie sprawdzałem tłumaczeń ani nic!
Już nie pamiętam, jak to dokładnie się tłumaczyło, ale było to coś w stylu ‘Murzyni wypierdalać z tego kraju’ czy coś takiego.

A tak wogle jak już jesteśmy przy tym temacie (bo się zachciało wam sprawdzać, skąd wzięłam tamto xD):

https://invidio.us/watch?v=O86ywYA8D5M

Swoją drogą: sram z zazdrości o to, jak dobrze tow. Falchi wyglądała w tych nieciekawych modowo czasach.

Raul Urban III

Czołem Wandejczycy i przede wszystkim Krakozi!

Dživną iže Papas Švieckas nėpšytačas ščupakų skurvysynų, a je pšytačaną
rybas plotkas. Je viadomas u kręgų rybębranijų iže rybas plotkas nėje rybas
smačnas a zdravas. Čia rybas nėsmačnas a nėzdravas je rybas vąndnas? Iz
drugų stranų je ščupakas skurvysynas zarūvnas smačnas a zdravas. Čia takas
rybas je vąndniėjšas? Kierujū pytanias dla Papas Švieckas.

A najliėpšas zūpas rybnas je zūpas-kremas vęngožas, pravdživių rarytas u
Ježierų Aškuškų (Zapadnijas Krakozias). Probūjčiu inoras!
Odpowiadając na powyższe pytanie chciałbym zaznaczyć że mam wielki
szacunek do wiedzy Rybas Žuzas w zakresie rybnoprzetwórczym. Nie można
jednak pominąć słów tow. Wandy - "w jego oczach jest Idea... Myślę, że
smakowałby nieźle z sałatką grecką.". Warto pamiętać, że mówił wówczas
o Salomei, latającej rybie złowionej na wybrzeżu scholandzkim. Zalecił
zastąpienie nią karpia, co tow. Krystyna uczynił w odpowiednim czasie
i był z efektu bardzo zadowolny. Można z tego zatem wyciągnąć
niepochopny wniosek, że Wanda przedkładał ryby morskie nad
słodkowodne. Stąd też stokfisz, będący produktem z najlepszych
skytyjskich dorszy został wspomniany w Wandocyklice, a tym razem nie
pojawiła się żadna ryba błotolubna. Nie należy też zapominać, że słone
ryby mórz i oceanów świetnie komponują się z ogórkami, czego nie można
powiedzieć niestety o rybach słodkolubnych. Dodam jednak, że
oczywiście mogą one mieć swoje zastosowanie i nie jest w żadnym razie
niewandnym je szanować i spożywać - jednak wyższość ryb morskich jest
niepodważalna.

Wandosławię!

--
{☆} Raul Urban III

Jezus Ipanienko

Poważnie naraziliście się Ojcze Świecki przytoczonym nauczaniem wszystkim
ludom Krakozji, których naturalną cechą jest talassofobia...

W dniu niedz., 1.03.2020 o 01:15 Raul Urban III <@ru3>
napisał(a):

[...]

(-) Jezus Pedael Ipanienko-Ingawaar

Raul Urban III

Czołem Ipanienko!

Poważnie naraziliście się Ojcze Świecki przytoczonym nauczaniem wszystkim
ludom Krakozji, których naturalną cechą jest talassofobia...
Liczę na to, że Krakozi przyjmą słowa Wandy za swoje i że świecka wiara ich wypełniająca będzie silniejsza niż ich uprzedzenia z czasów przedelektryfikacyjnych. Liczę na Archiksięcia Pupkę, że nie będzie ustawał w szerzeniu wiary na podległych mu terenach.

Wandosławię!

RU3

Alojzy Pupka

pon., 9 mar 2020 o 10:21 Raul Urban III <@ru3>
napisał(a):

[...]
Zrobię co w mojej mocy. Jeśli wierni krakozyjscy będą sobie tego
życzyć, mogę udać się w pastuszkowe odwiedziny na ich na nowych
ziemiach. Bo na dawnych bywałem i wciąż bywam częstym gościem!

http://wandystan.eu/B51