Topics

Wandystan: Do członków Partii

<ks.radetzky@...>:

Wszystkich członków Partii zachęcam do zajrzenia na Gierka, gdzie
wrzuciłem projekt oświadczenia Partii do przedyskutowania.
Ok, zajrzę w jakiejś wolnej sekundce. Btw, myślę że to świetna
praktyka − informowanie na LDMW o tym, że gdzieś indziej coś
się dzieje. Bo to jest jednak najbardziej podstawowy kanał.

akć mdgr ppłk Alojzy Pupka-Bumbum
kwiaton ― elektron ― esencjat

Katiuszyn Rewoluty Lepki

Ok, zajrzę w jakiejś wolnej sekundce. Btw, myślę że to świetna
praktyka − informowanie na LDMW o tym, że gdzieś indziej coś
się dzieje. Bo to jest jednak najbardziej podstawowy kanał.

Słusznie prawicie, ja np obecnie tylko i wyłącznie odbieram LDMW, no i fejsik ewentualnie

--
Katiuszyn Rewoluty Lepki