Topics

wandystan.eu nie dziala

pmk

Jakby kogoś interesowała informacja czemu domena
wandystan.eu chwilowo nie działa, to spieszę z
wyjaśnieniem. Otóż niezawodny mandragor Pupka, gwarant i
dzierzyciel systemów nie zaopiekował się sprawą
przedłużenia/zmiany serwera (pomimo że stosowna zbiórka
publiczna z pominięciem podatków i rejestracji była
zwyczajowo przeprowadzona), w związku z czym chwilowo nas
odcięto.

Nie ma powodu do paniki, SAL zabezpiecza granice, SB pilnuje
porządku a Prezydent dalej urzęduje. Carry on, folks.

--
PTR

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku wandystan.eu nie działa pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12932&p=129920#p129920.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Jeżeli problem dotyczy nie tylko domeny, to mogę Wam
tymczasowo (lub na zawsze) udostępnić niezbędną
infrastrukturę w ramach serwera

url=http://www.mydevil.net/oferta.html:2tr4o1yj

MyDevil.net, z którego obecnie korzysta Teutonia.

--
Kwazi

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku wandystan.eu nie działa pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12932&p=129922#p129922.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Nie będzie to konieczne raczej - z tego co wiem kwestia
polega na tym czy uda się nam po prostu odzyskać dane od
avx i przenieść, jak planowaliśmy, na tańszy i lepszy
hosting (zresztą ten co wspomniałeś), czy musimy
przedłużyć jeszcze o jeden okres na avx i przesunąć
kwestię przenosin. Myślę że przerwa nie potrwa długo.

--
PTR

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku wandystan.eu nie działa pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12932&p=129927#p129927.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Informuję, że

url

wandystan.eu

/url

wrócił do pełnej funkcjonalnosci :)

--
PTR

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku wandystan.eu nie działa pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12932&p=130002#p130002.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

PTR:
Informuję, że http://wandystan.eu
wandystan.eu wrócił do pełnej funkcjonalnosci :)

Proszę nie siać przedwczesnej radości, towarzyszu :)
Jeszcze dziś będą (właściwie
w tej chwili są) przerwy w działaniu, bo po wznowieniu na
48 godzin w avx właśnie
mozolnie przeprowadzam nas na mydevil. Wyszło i tak
korzystniej finansowo niż
gdybyśmy tam przedłużyli na cały kolejny rok. W
szczegółach zdam sprawę jak już
wszystko będzie działać tak, jak działać powinno i
przepraszam za to, że nie infor-
mowałem o sytuacji na bieżąco, ale przygniótł mnie real
i całość dopinałem w wol-
nych sekundach, na sprawozdawstwo już nie za bardzo je
miałem.

Aloise Pupqa

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku wandystan.eu nie działa pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12932&p=130009#p130009.
[...]

Ok. Widzę, że teraz wszystko stoi, ale są jakieś
problemy z kodowaniem na Wandei.

Zatem czekamy na sprawozdanie.

--
PTR

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku wandystan.eu nie działa pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12932&p=130022#p130022.
Aby na nią odpowiedzieć, udaj się pod powyższy adres. Odpowiedź na LDMW nie dotrze do wszystkich potencjalnie zainteresowanych.

pmk

Finansowe sprawozdanie poszło prywatniejszymi kanałami.
Strony już śmigają, głównie zresztą dzięki
towarzyszce Wileńskiej i jej nieocenionej wiedzy oraz
umiejętnościom. Wszelkie pojawiające się problemy (jak
najbardziej możliwe, bądź co bądź przeprowadzka to
przeprowadzka) proszę zgłaszać do mnie, do tow.
Wileńskiej, albo jakimiś kanałami wandejskimi
(LDMW/forum/gierek/wktir). W kwestii kont ftp, proszę
pisać bezpośrednio do mnie.

Wiadomość została dodana na Forum Centralnym w podforum Wandejska egzystencja, w wątku wandystan.eu nie działa pod adresem http://fc.sarmacja.org/viewtopic.php?f=275&t=12932&p=130057#p130057.