Topics

Wandystan: JEDEN WERS

Katiuszyn Rewoluty Lepki

No ale jednak to dość taka nieprzyjemna szpila że nic się nie udaje. Niby wiadomo że i gorsze rzeczy się na klatę brało (i wy braliście), ale teraz wszystko delikatniejsze ;) Innymi słowy mogliście sobie darować ten pojazd po nim, a tylko zatrzymać się na jego poglądach.

W dniu 21 października 2013 22:14 użytkownik Eutanazy Karakachanow Średni <ivoka69@...> napisał:

JEDEN WERS a na ircu napadli, Radziecki Zbluzgal a Swarz fochnal

pierdole to, co się porobiło?

--
Katiuszyn Rewoluty Lepki

Alojzy Pupka

W dniu 21 października 2013 22:58 użytkownik Katiuszyn Rewoluty Lepki
<krlepki@...> napisał:

[...]
Wando, bez przesady, bez prefektyzacji.

Nie jesteśmy bandą jebanych Helwetyków; powiedzenie komuś że jest
nieudacznikiem, bo mu się mikronacyjne inicjatywy średnio udają,
to nie jest jakiś ostry pojazd, nie ma tu ani jakiejś agresji, ani wchodze-
nia na real, ani nic z tych rzeczy. Normalny diss.

akć mdgr ppłk Alojzy Pupka-Bumbum
kwiaton ― elektron ― esencjat

Katiuszyn Rewoluty Lepki

No normalny diss, ja bym się za to ani nie obraził, ani nie kogoś nie atakował. Niemniej, w tym momencie w Saracji naprawdę jest taka ciężka atmosfera, mi też się wydawało jeszcze niedawno że to pierdu pierdu bleblu bleblu, ale nie.
Chociaż Towarzysz Radziecki wypominający komuś, że ten ktoś kogoś disuje... no LOL ;*