Topics

Wandystan: JEDEN WERS

Tow. Radziecki

Czołem Ivo!

http://www.sarmacja.org/artykul/pokaz/5732/2
JEDEN WERS a na ircu napadli, Radziecki Zbluzgal a Swarz fochnal
pierdole to, co się porobiło?
Tekst "podkutym butem o bruk napierdalam lepiej być oprawcą niż być
jak ofiara" raczej jest realowym pojazdem niż komentarzem do polityki
Swarza i jego partii. W zestawieniu ze zdjęciem jakoś mało to
żartobliwe. Ale ja może na żartach się nie znam.

W dniu 21 października 2013 23:35 użytkownik Prezerwatyw Tradycja
Radziecki <ks.radetzky@...> napisał:

[...]
No ja szczerze mówiąc nie wiem za wiele o realowym Swarzewskim,
poza tym ile lat miał parę lat temu i skąd pochodzi. Nie wiem co mu
w życiu wyszło a co nie, nie spotkałem go i mam wrażenie że również
wam, ani Eutanazemu się to nie przytrafiło, więc jakim cudem może
być tu jakikolwiek realowy pojazd?

akć mdgr ppłk Alojzy Pupka-Bumbum
kwiaton ― elektron ― esencjat