Topics

Wandystan: Miasto?

Michał Sobczak <ramzes@...>

-----Original Message-----
From: MarcusleR [mailto:marcusler@...]
Sent: Friday, December 10, 2004 10:00 PM
To: wandystan@...
Subject: Wandystan: Miasto?

Chciałbym założyć jakieś miasto, ale niestety nie mam umiejętności
technincyh (HTML itp.)... Jeśli ktoś takowe posiada i też ma
ochotę
na zrobienie czegoś to proszę o kontakt, to może coś
wykombinujemy?
:)
W takim razie, w imieniu Tymczasowej Rady Ludowej Miasta Winnica, mam
zaszczyt zaprosić szanownego Towarzysza do tegoż miasta :) Winnica
potrzebuje rąk do tworzenia tego pięknego miasta. Jeśli Szanowny
Towarzysz jest zainteresowany, to zapraszam na gg do mnie lub
Towarzysza Komisarza Szczuckiego (5132644).

--
Michał Sobczak
Komisarz Winnicy

khandkruper <khand@...>

--- In wandystan@..., Michał Sobczak <ramzes@m...> wrote:
[...]
A nie lepiej pomoglbys Marcuslerowi stworzyc stone www. No bo jest tak
:
Ja + Precelik - to jedno miasto
Michas + Mirth - drugie
Ty i Szczucki - trzecie
no i myslelem o Marcuslerze + np. Eselu - zeby bylo 4-te

W koncu to poczatek. Ludzi bedzie przybywac - i poki jest nas malo
kazdy moze miec jakis tam mowiac brzydko stołek.

Khand

gloniasz <gloniasz@...>

no i myslelem o Marcuslerze + np. Eselu - zeby bylo 4-te

---
W KS miasta stojďż˝ puste...ehhh...

Startuj z INTERIA.PL!!! >>> http://link.interia.pl/f1837

Michał Sobczak <ramzes@...>