Robert Janusz Czekański <adrien@...>

Od: a_medyceusz@...
Do: wandystan@...
─Ć┼╝╦ŁO wolnosc ... ciekawa kombinacja i wogole podoba mi sie :D
A mi nie. Jest banalny.

RCA

Robert Janusz Czeka─Ć┼╝╦Łski
rca@... :: adrien@...
GG: 933768 :: Tlen: adrien

MarcusleR <marcusler@...>

Hello Robert,
Wednesday, December 15, 2004, you wrote:

RJC> A mi nie. Jest banalny.

No w─Ć┼╝╦Ła─Ć┼╝╦Łnie nie jest.

***
Marcusler

Rzeczpospolite b─Ć┼╝╦Łd─Ć┼╝╦Ł, jakie ich m─Ć┼╝╦Łodzie─Ć┼╝╦Ły chowanie. - Akt fundacyjny Akademii Zamojskiej

a_medyceusz@...

Wcale mi nie zap│aci│ :P :P heueuhe a tak wogole to przydalby sie nam hymn
:D

khandkruper <khand@...>

--- In wandystan@..., Robert Janusz Czekański <adrien@t...

A mi nie. Jest banalny.