Topics

Wandystan: Naród liczy powierzchnię Ludowej Ojczyzny

Tow. Radziecki

Czołem Eutanazy!

Dla każdego koloru - regionu opierając się na tej przeróbce mapy tow. Radzieckiego
http://oi42.tinypic.com/330e35c.jpg
Ile będzie "kwadratów":
a/ całkowicie lądowych
b/lądowo-morskich
c/całkowicie morskich
Tylko jak zaczniemy liczyć dla tej mapy. to przecie wyjdą nam kwadraty
morskie tam gdze jest Lolardia i Alrajany. Nie należałoby uzupełnić
mapę o ziemie okoliczne?

+ te same liczby dla Anhaltu
Trzeba by zrobić mapę ;-) A od swojego svg jestem chwilowo odcięty.

Mzee Uume Ivoka

No mając w pamięci gdzie są sąsiednie tereny nie trzeba chyba nowej mapy - chodzi o orientacyjne ustalenie jak duży jest każdy region i ile procent z umownych "kwadratów"/"sektorów"/"chujówmujów" ma dostęp do morza czy wręcz znajduje się na morzu. Oczywiście będą miejsca gdzie te dwie ostatnie wartości to 0 - np. Precelia:)

Bardzo liczę na pomoc - jeśli nie przy użyciu tej mapy to przy użyciu fantazji - dla mnie ważne są cyferki:P

Wypierdalać!

Katiuszyn Rewoluty Lepki

Ale jak liczyć te kwadraty jak granice, regionów przecinają je w sposób nieregularny? Nawet jak maluśki kawałek kwadrata zachodzi na region to go liczyć?

--
Katiuszyn Rewoluty Lepki