Topics

Wandystan: Naród liczy powierzchnię Ludowej Ojczyzny

Alojzy Pupka

W dniu 16 października 2013 23:13 użytkownik Eutanazy Karakachanow
Średni <ivoka69@...> napisał:

Dla każdego koloru - regionu opierając się na tej przeróbce mapy tow. Radzieckiego
http://oi42.tinypic.com/330e35c.jpg

Ile będzie "kwadratów":
a/ całkowicie lądowych
b/lądowo-morskich
c/całkowicie morskich
http://pl.tinypic.com/r/29fsgb8/5

Całkowicie-całkowicie lądowych, tzn. bez nawet kawałka lądu
zagranicznego lub morza − 102 sztuki. Jak liczyć pozostałe
to ja nie wiem − co z tylko częściowo należącymi do MW,
dokąd liczyć całkiem wodne, czynie robić żadnej różnicy w
tak mieszanych że mamy sam skrawek lądu i takich, gdzie
sam skrawek wody?

+ te same liczby dla Anhaltu
Nie mamy chyba mapy z Anhaltem w tej samej skali...

akć mdgr ppłk Alojzy Pupka-Bumbum
kwiaton ― elektron ― esencjat