Topics

Wandystan: O!

Alojzy Pupka

W dniu 5 lutego 2018 21:24 użytkownik Stru struszynski@...
[wandystan] <wandystan@...> napisał:

Towarzysze!
Tu duch Struszyńskiego!
Czy Wy teżta umarli wszystkie?
KOPĘ LAT!
Wypierdalać!

Żyjemy, chociaż życie toczy się raczej na stworzonym przez inżyniera
Zwella (dawniej: Ivo de Folvil) forum, czyli Gierku
(https://skok.wandystan.eu/index.php?s=gierek). LDMW niestety obciąga
z połykiem obecnie, bo całe listy Jahu się pogorszyły. Nie dość że
dowalają śmiecia swojego więcej niż dawniej, to działają z
opóźnieniami. A szkoda, bo powrót na listę mógłby być odświeżający.

Co tam u was słychać? Długi urlop medytacyjny na pustyni Negev?
Hospitalizacja w Szpitalu im. Czerwonych Krwinek? Przedłużone wczasy w
Sodomie i Gomorze?

Ja tam zyję.

Nawet ostatnio zaczepiałam Tow. Pupkę.

Bruthus Perun

Oooo!

Wypierdalać Towarzysze!

A ja zasiałem w Sarmacji kilka tygodni temu. NIe wiem, czy zbierać.

--
gds

W dniu 6 lutego 2018 00:46 użytkownik Ola Kaarina Isadora Hughson f.helyanvy@... [wandystan] <wandystan@...> napisał:

Ja tam zyję.

Nawet ostatnio zaczepiałam Tow. Pupkę.

"Gromosław Struszyński

W dniu 5 lutego 2018 21:27 użytkownik Helmut Walterycz llll@... [wandystan] <wandystan@...> napisał:

> Wszelki duch tow. Wandę chwali!

Zdecydowanie duchy chwalą sobie tow. Wandę!

W dniu 5 lutego 2018 21:45 użytkownik Alojzy Pupka alojzypupka@... [wandystan] <wandystan@...> napisał:
> KOPĘ LAT!

no kopę, kopę!

> Wypierdalać!

Wypierdalać!
Wypierdalać!

> Żyjemy, chociaż życie toczy się raczej na stworzonym przez inżyniera
> Zwella (dawniej: Ivo de Folvil) forum, czyli Gierku

Ożesz!
To tak subtelnie jakby niewandne!
Wszyscy siedzą na forum!
To tak, jakby siedzieli na naszej-klasie!

> [...]
> dowalają śmiecia swojego więcej niż dawniej, to działają z
> opóźnieniami. A szkoda, bo powrót na listę mógłby być odświeżający.

Zawsze się można przesiąść na google. Listy/grupy google są wydajne i mniej spamują. A śmieci obcinać.
Klienty pocztowe mają zazwyczaj nożyczki umożliwiające kastrację niewandnych dodatków do listów... a może się mylę?

> Co tam u was słychać? Długi urlop medytacyjny na pustyni Negev?
> Hospitalizacja w Szpitalu im. Czerwonych Krwinek? Przedłużone wczasy w
> Sodomie i Gomorze?

Wandny podpułkowniku,
spędziłem dużo czasu w szufladzie, nad pułką z gumowymi gruszkami, przygnieciony 0,7 g kurzu, stertą pożółkłych już, starych rachunków, pajęczyn, dyskietek 5,25 cali i kilku zniczy.

W dniu 6 lutego 2018 00:46 użytkownik Ola Kaarina Isadora Hughson f.helyanvy@... [wandystan] <wandystan@...> napisał:

> Ja tam zyję.
>
> Nawet ostatnio zaczepiałam Tow. Pupkę.

O!
Nieźle!
Atak rolką papieru toaletowego?

W dniu 6 lutego 2018 09:50 użytkownik Perun bruthus@... [wandystan] <wandystan@...> napisał:

> A ja zasiałem w Sarmacji kilka tygodni temu. NIe wiem, czy zbierać.

Podpalić!

A za coc jambo to ja wandnie dziękuję
:D

--
Towarzysz Struszyński,
gg: 12777250

W dniu 11 lutego 2018 15:12 użytkownik Stru struszynski@... [wandystan] <wandystan@...> napisał:

O!
Nieźle!
Atak rolką papieru toaletowego?

Bardziej brawurowa próba włożenia sukienki na niego ;3
...i wish, lol

"Gromosław Struszyński

O tak!
Myślę, że tow. Pupka w sukience stałby się sławnym i atrakcyjnym zrywem nowej rewolucji!

W dniu 11 lutego 2018 15:23 użytkownik Ola Kaarina Isadora Hughson f.helyanvy@... [wandystan] <wandystan@...> napisał:

> Bardziej brawurowa próba włożenia sukienki na niego ;3
> ...i wish, lol
>
> --
> (-)
> Ola Kaarina Isadora Hughson
>

> ________________________________
> Posted by: Ola Kaarina Isadora Hughson <f.helyanvy@...>
> ________________________________

Towarzysz Struszyński,
gg: 12777250

Alojzy Pupka

W dniu 11 lutego 2018 15:30 użytkownik Stru struszynski@...
[wandystan] <wandystan@...> napisał:

O tak!
Myślę, że tow. Pupka w sukience stałby się sławnym i atrakcyjnym zrywem nowej rewolucji!
Czy tow. Stru uważa, że bez sukienki nie jestem atrakcyjny? Przykro mi teraz :<

Sukienki obowiązkiem każdej Towarsyszki!

Nawet tej z Pupką na wierzchu!