Topics

#wandystan Picie pysznej herbatki w ramach aparatu do systematycznego stosowania gwałtu i podporządkowywania ludzi gwałtowi #wandystan

Helmut Herakliusz van der Pohl

Czołem!

I od razu proszę o wybaczenie, bo nie umie w listy dyskusyjne, a to mój pierwszy topik (jejku!)
Tak sobie ostatnio pomyślałem, że dawno w mikroświecie nie było większych inb, a ponieważ inby są mocno dżezi, dlatego w konkluzji procesu myślowego zanotowałem sobie, że fajnie by było jakąś zrobić, ale tak na 30%.
Z zakresu tematów do potencjalnego triggerowania znaczącej części Pollin-Nacji wybrałem sobie Awarę, bo jest tam ciągle spory potencjał do prowokowania przypadłości gastrycznej tzw. bulu anusa. No i taki byłby stan tego na jakiś styczeń 2019, potem mi się odechciało i odwidziało, a dzisiaj znalazłem *to to* na dysku podczas inscenizacji wydarzeń wielkiej czystki na dysku twardym C:.
W mojej głowie narodziła się idea sprezentowania owoców mojej pracy na liście wandejskiej, bo i tak nikt nie przeczyta, a ja sobie kiedyś do tego wrócę i przypomnę wszystkie piękne chwile w GIMPie przy pysznej herbatce Meßmer Madame Grey fruchtig-frisch doprawionej dżemikiem na tzw. "bogatości".

Założenia były następujące:
- zadziąsłowe "ż" w słowie "żeżu"
- heheszki
- profit.

Eksponat 1. - Herb Asaułatu Awarskiego (przykro mi, że gównosos ale chyba zgubiłem original)

https://media.discordapp.net/attachments/538747540083048460/559848326128992277/herbv1.jpg

Herb przedstawia najlepszą Awarę ze środkowym palcem wymierzonym w sarmackich ciemiężycieli - dobrze im tak. Zapytacie dlaczego Asaułat - otóż nie wiem, ale to chyba było jakieś coś u kozaków. Ważne, że brzmi fajnie A-SAU-UŁAT.

Eksponat 2. - Baner Asaułatu Awarskiego

https://i.imgur.com/ukn229A.png

Baner to już inna jakość - z tyłu obrazek przedstawiający jakieś kamienie w wodzie przejechany standardowym GIMPowskim filtrem "pastela" ze 3 razy.
Na banerze prócz herbu - slogan - prosty i krzykliwy, nawiązujący do najwspanialszej myśli od Marksa i Engelsa przez Lenina do Żiżeka.

Eksponat 3. - Hymn Asaułatu Awarskiego

https://imgur.com/a/DyVQ4wx

Tutaj leżał Szwerpunkt mojego planu, hymn miał być krindżowy, wywoływać bul oraz dawać raka lepiej niż wagon Biełomorkanałów.
To tutaj można doszukać się zadziąsłowego ż.
Tutaj również skończyła mi się ochota, bo robienie tych całych vpaństw czy coś to strasznie męcząca sprawa.

Pozdro z Arminborgu, proszę o aneksję.

https://imgur.com/a/McgLBbn